شناسهٔ خبر: 50239303 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان :

۱۵ پروژه ورزشی هفته تربیت بدنی در هرمزگان به بهره برداری می رسد

بندرعباس ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۱۵ پروژه ورزشی به ارزش ۱۱۷میلیارد ریال هفته تربیت بدنی دراستان بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

محمود رضا امیاری  روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه ها با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: همچنین دراین هفته بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی شامل یادواره شهدای ورزشکار، همایش و جشنواره های پیاده روی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه های مختلف هیات های ورزشی، برگزاری جشنواره های ورزشی، همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش جوانان رشد خوبی داشتیم و در برخی شاخص ها رتبه های بسیار خوبی به دست آورده ایم، از در حوزه بانوانان کارگروه های تخصصی رشته های مختلف تشکیل شده و در راستای استعدادیابی که مهمترین اصل در توسعه ورزش استان است، فعالیت های خوبی در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان  اظهار داشت: المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه امسال در ۲۲ رشته برگزار می شود ، ۶۴۸ نفر ورزشکار مرد و ۴۳۳  نفر از ورزشکار زن از استان به این المپیاد اعزام می شوند، همچنین یادواره شهدای ورزشکار در هفته تربیت بدنی برگزار و از پیشکسوتان و جانبازان این عرصه تجلیل به عمل خواهد آمد.

امیاری، تجلیل از همکاران و بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان و خیران ورزشکار را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی دانست و عنوان کرد: هیات همگانی استان در حال راه اندازی لیگ تندرستی در سطح استان است و قصد داریم با این اقدام شور و نشاط ایجاد کنیم.

وی، از تمامی خبرنگاران به خاطر پوشش اخبار حوزه ورزش قدردانی قدر دانی کرد و یاد آور شد: هرگونه پیشنهاد و انتقاد از سوی خبرنگاران را می پذیریم چرا که نقد ما را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بر اساس شعار وزارت "ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی" است.

امیاری  افزود: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر آغاز وتا ۲ آبان ادامه دارد،همه باید یکی از مهمترین اهداف روزمره زندگی خودرا ورزش قرار دهیم تا سلامت جامعه افزایش پیدا کند و در این هفته جشنواره  بومی محلی سراسری  نیز در جزیره قشم برگزارمی شود.