شناسهٔ خبر: 50200799 - سرویس اقتصادی
منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون رئیس جمهور خبر داد

جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی برای زوجین دهه ۶۰ | پیگیری برای بیمه زنان عشایری

خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: برای زوجین روستایی و عشایری دهه ۶۰ که تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند ۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در آیین گرامی داشت روز جهانی زنان روستایی و پنجمین همایش ملی نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار تصریح کرد: عشایر و روستاییان سرمایه‌های کشور هستند که ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند در تولید، کشاورزی و صنایع دستی باعث حرکت و توسعه کشور شوند تا کشور را به جایگاه خود برسانند.
خزعلی در رابطه با بیمه تامین اجتماعی زنان روستایی گفت: موضوع بیمه برای زنان سرپرست خانوار را پیگیری کرده ایم و مقدمات کار فراهم شده است تا این زنان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.
وی در خصوص اعطای وام ازدواج به روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد:  برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند ۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: وظیفه ما این است که امکانات مورد نیاز اعم از آموزش و فرهنگ‌سازی، استانداردسازی، بازاررسانی محصولات و تلاش برای صادرات و همچنین تسریع در اعطای مجوز را برای این قشر فراهم کنیم و با جدیتی که از دکتر ساداتی نژاد دیده ام این حمایت‌ها قابل انجام خواهد بود.