شناسهٔ خبر: 50195871 - سرویس فرهنگی
منبع: مفدا | لینک خبر

به همت بسیج دانشجویی با همکاری کانون جهادی اداره تعالی فرهنگی؛

جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

همزمان با نهم ربیع الاول، جشن آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بم، جشن آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به همت بسیج دانشجویی و با همکاری کانون فعالیت های جهادی اداره تعالی فرهنگی با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان در محوطه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.

در مراسم امشب که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدآبادی پیرامون فضایل و مناقب حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به ایراد سخن پرداخت و مداح اهل بیت (ع)، در ثنای یگانه منجی عالم بشریت، مولودی خوانی کرد.

حجت السلام محمد آبادی در این مراسم با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی، ترویج فرهنگ مهدویت را از جمله وظایف و اصول انسانی تمام انسانها دانست.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار یک فرهنگ ناب در جامعه شیعی است، تصریح کرد: انتظار شرایط خود را دارد و ظهور نیز شرایط خاصی را می‌طلبد و فرهنگ انتظار باید ها و نبایدهایی دارد که این موارد باید به درستی برای جامعه تشریح شود.

 در این مراسم جشن علاوه بر، برگزاری استند آپ کمدی و مسابقه پانتومیم، شیرینی و عطر، به همراه پیام تبریک نهم ربیع الاول به صورت پک‌های فرهنگی تهیه و بین شرکت کنندگان در مراسم توزیع شد.

در پایان مراسم از سوی بسیج دانشجویی، از حسین قائمی مدیر امور عمومی پردیس دانشگاه علوم پزشکی بم با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.