شناسهٔ خبر: 50146288 - سرویس بین‌الملل
منبع: مشرق | لینک خبر

ادامه تظاهرات بحرینی‌ها درباره عادی‌سازی روابط با اسرائیل

تسنیم

تظاهرات شهروندان بحرینی در اعتراض به عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شهروندان بحرینی شامگاه چهارشنبه بار دیگر در اعتراض به عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

رسانه‌های بحرینی گزارش دادند که منطقه السنابس و المرخ  صحنه برگزاری راهپیمایی و تظاهرات در مخالفت با سازش با رژیم صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات شبانه بحرینی‌ها علیه سازش با رژیم صهیونیستی

شهروندان بحرینی ضمن اعلام حمایت از آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین، عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کردند.

بحرینی‌ها همچنین بر ضرورت آزادی فوری زندانیان سیاسی تاکید کردند.

یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه به بحرین سفر و با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه این کشور دیدار کرد.

«یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین حدود دو هفته قبل  سفارت رژیم صهیونیستی در منامه را افتتاح کردند.

بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادس‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

ملت بحرین با وجود سرکوبگری‌های فراوان رژیم آل خلیفه، از زمان اعلام سازش این رژیم با اشغالگران صهیونیست همواره با برگزاری تظاهرات‌های متعدد خیانت آل خلیفه به فلسطین و امت اسلامی را محکوم می‌کنند.