شناسهٔ خبر: 50143940 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درگیری مسافران به خاطر نپوشیدن ماسک در هواپیما +فیلم

اصرار یک مسافر به نپوشیدن ماسک موجب درگیری و بی نظمی در هواپیما شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافری که اقدام به برداشتن ماسک خود در داخل هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز کرده بود از هواپیما اخراج شد. پس از آنکه این مسافر ضد ماسک اقدام به برداشتن ماسک خود در داخل هواپیما کرد درگیری میان او و مسافران آغاز شد. چند مسافر از این مرد جوان خواستند تا ضمن پوشیدن ماسک، تلفن همراهش را خاموش کند.

اما در ادامه و با امتناع این جوان از پوشیدن ماسک درگیری میان او و مسافران بالا گرفت. این جوان ضمن نپوشیدن ماسک یکی از مسافران را تهدید کرد که اقدام به شکستن گردن وی خواهد کرد. بنا به گزارش ایندیپندنت این اتفاق زمانی رخ داد که هواپیما آماده برخاستن از فرودگاه لس آنجلس بود. در ویدئویی که منتشر شده است صحنه‌هایی از درگیری این مسافر با سایر مسافران را به تصویر می‌کشد. این ویدئو توسط یکی از مسافران تهیه و در در تیک تاک منتشر شد.

بیشتر بخوانید

در این ویدئو صدای مسافر ضد ماسک شنیده می‌شود که خطاب به یک مسافر دیگر می‌گوید: «من نام تو را پیدا خواهم کرد، تاریخ تولدت را، آدرس محل زندگی ات را. من قبل از پیاده شدن از این هواپیما شماره امنیتی اجتماعی تو را پیدا خواهم کرد.»

در ادامه خدمه هواپیما وارد عمل شده و با کمک پلیس فرودگاه این مسافر از هواپیما اخراج شد.

<div id="video-display-embed-code_14906667"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7928080/14906667?width=400&height=300"></script></div>


انتهای پیام/