شناسهٔ خبر: 49816813 - سرویس ورزشی
منبع: فرارو | لینک خبر

انتشار شماره تلفن سرمربی اسپانیا!

خبرگزاری تسنیم

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شماره تلفن همراهش را در اختیار طرفداران ماتادورها قرار داد.

صاحب‌خبر -

به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، در یک کمپین تبلیغاتی توسط مؤسسه «فاین‌نتورک» برای هواداران فوتبال در کشور اسپانیا، شماره تلفن همراه لوئیس انریکه در اختیار همگان قرار گرفت. در واقع انریکه خودش برای اعلام شماره تلفن همراهش به تمام فوتبال دوستان کشور اسپانیا اعلام آمادگی کرد. البته مشخص نیست که این اقدام به جهت ارائه پیشنهادها و انتقادات از سوی هواداران است یا یک فقط یک نوع بخت‌آزمایی است چرا طبق اعلام مسئول برگزار کننده کمپین هر کسی که با انریکه تماس بگیرد و انریکه هم پاسخ او را بدهد، همراه با تیم ملی اسپانیا می‌تواند روز ششم اکتبر به شهر میلان سفر کند، جایی که قرار است ماتادورها در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل ایتالیا بازی کنند.

نکته جالب در مورد این کمپین آن است که از میان هزاران نفری که تا الان احتمالا به انریکه زنگ زه‌اند و در روزهای آتی هم تماس خواهند گرفت، تنها دو نفر این شانس را دارند و با هزینه فدراسیون فوتبال اسپانیا به ایتالیا سفر کنند و به کشور خود برگردند. طبق بیانیه فای‌نتورک علاقمندان تا روز پنجم اکتبر فرصت دارند که شانس خود را بردن این سفر جذاب امتحان و تیم ملی اسپانیا در خانه قهرمان یورو ۲۰۲۰ همراهی کنند.

ماه گذشته انریکه در یک نشست خبری اعلام کرد که تمامی خبرنگاران شماره تلفن همراه او را دارند اما هیچ یک از آنها به او برای ارائه مشورت درباره تیم ملی تماس نگرفته‌اند. با توجه به همین موضوع اکنون مؤسسه فای‌نتورک به عنوان یکی از اسپانسرهای فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفته این فرصت را در اختیار هواداران قرار دهد.

بازی‌‌های مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا از روز ششم اکتبر در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و یک روز پس از مصاف ایتالیا و اسپانیا در میلان، تیم‌‌های بلژیک و فرانسه نیز در ورزشگاه یوونتوس در شهر تورین بازی خواهند کرد. بازی فینال هم روز دهم اکتبر برگزار خواهد شد.