شناسهٔ خبر: 49727901 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

ناهید غارسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هندبال بانوان یک گام جلوتر از مردان است/ می‌توانیم روی سکو برویم

مربی هندبال زنان گفت: هندبال بانوان یک گام جلوتر از مردان است.

صاحب‌خبر -

مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به میزبانی اردن به پایان رسید و تیم ملی هندبال زنان ایران با برتری مقابل سوریه به مرحله نیمه نهایی راه یافت و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را نیز کسب کرد.

ناهید غارسی، مربی هندبال، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: زنان ایران با توجه به اردوهای آماده‌سازی که پشت سر گذاشته بودند و همچنین حضور کادر فنی مناسب موفق شدند به خوبی از پس از ماموریت مهم برآیند. به تیم و کادر فنی و همچنین فدراسیون که نگاه خوبی به حوزه بانوان دارد تبریک می‌گویم. ما پس از سال‌ها موفق شدیم سهمیه جهانی را به دست بیاوریم، اتفاقی که حالا هندبال زنان ایران را یک قدم جلوتر از مردان قرار داده است.

او با اشاره به نبود کادر فنی در کنار تیم توضیح داد: در بازی با اردن به دلیل ابتلای کادر فنی به کرونا متاسفانه سرمربی و دستیارانش در کنار تیم نبودند. به اعتقاد من با وجود کادر فنی نتیجه خود به خود بهتر می‌شود ولی این اتفاق به هر جهت رخ داد و کار بازیکنان را سخت‌تر کرد اما خوشبختانه تیم عملکرد خوبی داشت و نشان داد می‌تواند پاسخ مثبتی به اعتماد کادر فنی بدهد. 

غارسی درخصوص شانس قهرمانی تیم ملی ایران گفت: بازی‌ها سخت می‌شود چون بهترین‌ها جزو چهار تیم آمدند. حالا یک بازی دشوار با کره جنوبی داریم که در صورت پیروزی در این بازی به فینال می‌رویم اما کره واقعا تیم بزرگی است و امیدوارم این بازی هم به سود ما به پایان برسد. در هر صورت احساس می‌کنم ملی‌پوشان کشورمان به راحتی می‌توانند روی سکو قرار بگیرند./ 3

بیشتر بخوانید:

  • سکوی پرتاب هندبال بانوان ایران ایجاد شد/ بازیکنان توانایی ارائه بازی زیبا مقابل کره را دارند
  • تبریک دکتر سجادی در پی تاریخ سازی بانوان هندبالیست ایران