شناسهٔ خبر: 49605044 - سرویس اجتماعی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کریمی:

انتظار داریم برای پرداخت مطالبات کادر بهداشت و درمان تسریع کنید

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی مرکزیت درمانی غرب کشور است و استان‌های همجوار از وضعیت ارائه خدمات درمانی استان رضایت کامل دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کریمی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمانشاه گفت : در طی ۱۹ ماه با دشمنی روبرو شدیم که قابل رویت نیست، اما کادر بهداشت و درمان ارزشمندترین گوهر وجودشان را که جان است در مقابل این دشمن نامرئی قرار داده اند.

او گفت : در کرمانشاه با محوریت استاندار و تلاش‌های خوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکارانشان یک همدلی خوب ایجاد شده بود که تمامی مسئولان استانی از امام جمعه محترم استان تا سپاه و بسیج و... همه و همه در یک هدف مشترک پشتیبان حوزه سلامت باشند.

کریمی افزود: الحمدالله تلاش گسترده‌ای در حوزه سلامت در استان صورت گرفته، اما از طرفی زمانبر شدن این ویروس، ضعف معیشتی، نرخ تورم و نرخ بیکاری در این استان باعث شده مردم خسته شوند و این کار را سخت‌تر کند، اما خوشبختانه مساله‌ای که پای همه ما را در این راه محکم می‌کند، تزریق واکسن است که نور امیدی ایجاد کرده است.

او افزود: ظرفیت تزریق واکسن در استان تا ۷۰ هزار دوز است و اگر از تمام ظرفیت استان استفاده کنیم، این ظرفیت تا ۱۰۰ هزار دوز هم فراهم می‌شود.

کریمی ادامه داد: نیروی انسانی محور اصلی بهداشت و درمان هستند و اجر معنوی که نصیب شان می‌شود یک موضوع مهم است، اما امیدواریم با ورود وزیر محترم بهداشت پرداخت مطالبات آن‌ها که از مهمترین انتظارات آن‌ها است محقق شود و مورد تشویق قرار بگیرند تا انگیزه آن‌ها را افزایش دهد.

او افزود: با روحیه‌ای که از رئیس دانشگاه علوم پزشکی سراغ دارم باعث شدند که هرکسی که حتی انگیزه‌ای نداشت پای کار بیاید و تلاش کند؛ از او، معاونین و همکارانشان از مراکز درمانی گرفته تا خانه بهداشت‌های روستایی تشکر و قدردانی میکنم .

انتهای پیام/د