شناسهٔ خبر: 48654437 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

خطر سقوط بیخ گوش تیم فوتبال یزدلوله

یزد- ایرنا- تیم فوتبال یزدلوله از هفته شانزدهم لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور در گروه سه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب سپاهان نوین اصفهان شد و کارش برای بقا در ۲ هفته پایانی رقابت‌های فصل جاری سخت تر شد.

صاحب‌خبر -

تنها نماینده فوتبال یزد در این لیگ،  ۲ مسابقه دیگر تا پایان فصل در پش‌رو دارد که در اولین دیدار در هفته هفدهم، روز پنجشنبه ۱۴ مرداد در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم صنعت ابریشم اصفهان است و در آخرین مسابقه نیز در هفته هیجدهم در ۱۹ مردادماه جاری در خوزستان به مصاف تیم استقلال شوش می‌رود. 

یزدلوله تا پایان هفته شانزدهم با چهار برد، هفت باخت و پنج نتیجه مساوی و کسب ۱۷ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه سه این لیگ قرار دارد و برای اینکه سهمیه خود را برای فصل آینده و حضور در مرحله پایانی لیگ دسته سه کشور حفظ کند باید ضمن برد در ۲ مسابقه آینده خود چشمی به دیدارهای سایر رقبا داشته باشد.

 مسابقات ۲ هفته پایانی برای بیشتر تیم‌های سه گروه لیگ و جایی که نماینده یزد حضور دارد از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و باید کادرفنی و بازیکنان  یزدلوله قدر تمامی لحظات رقابت‌های خود را بدانند و برای حفظ سهمیه از هیچ تلاشی برای نمایش بازی‌های فنی دریغ نکند.    

کمترین توقع هواداران از نماینده فوتبال استان در لیگ سه قهرمانی باشگاه‌های کشور است که بیش از گذشته در ۲ مسابقه پیش‌رو سنگ تمام گذاشت و برای حفظ سهمیه و دفاع از فوتبال یزد وظایف خود را در شکست حریفان و کسب امتیازهای لازم اقدام کنند.

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال ، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان،  خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه است. 

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .

مسابقات در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کنند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.