شناسهٔ خبر: 48654341 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار اندیمشک:

محقق شدن اعتبارات پروژه‌های اندیمشک یک امر مهم است

جهانگیری گفت: محقق شدن اعتبارات پروژه‌های اندیمشک یک امر مهم است که ضرورت دارد مدیران مرتبط پیگیری‌های مستمری در این زمینه داشته باشند

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: پروژه‌های راکت یا نیمه کاره شهرستان هر چه سریعتر باید تایین تکلیف شوند و محقق شدن اعتبارات پروژه‌های اندیمشک یک امر مهم است که ضرورت دارد مدیران مرتبط پیگیری‌های مستمری در این زمینه داشته باشند.

او افزود: واکسیناسیون گرو‌های سنی هدف با سرعت بسیار خوبی در شهرستان در حال اجرا است که ضروری است که گرو‌های سنی هدف که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

جهانگیری با بیان اینکه اندیمشک همواره پیشتاز در امر مراسم های مذهبی بوده است بیان داشت: مراسم ایام محرم و صفر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و باشکوه در شهرستان برگزار خواهد شد.

حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود تا ایام محرم و در جهت باشکوه برگزار کردن این ایام بخش زیادی از جمعیت شهرستان اندیمشک واکسیناسیون شوند.

او بیان داشت: پروژه‌های اشتغال زایی شهرستان در الویت اول مسولین قرار دارند و با توجه به شرایط اقتصادی شرکت‌ها و کارخانجات و شهرداری‌ها پرداخت حقوق کارگران و بیمه ان‌ها را به تاخیر نندازند

حسنوند ضمن دعوت از گرو‌های سنی هدف که بیش از این فراخوان شده اند و، ولی جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه نکرده‌اند تصریح کرد: این گرو‌های سنی جهت ایمنی سلامت خود خانواده و جامعه هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م