شناسهٔ خبر: 48653949 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

باران تابستانی مسیر قطور - رازی در شمال آذربایجان‌غربی را مسدود کرد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بر اثر بارش باران تابستانی و وقوع سیل، مسیر قطور - رازی در شهرستان خوی شمال استان مسدود شده است.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر در سه نقطه به طور کامل مسدود شده که از اولین لحظات وقوع سیل، راهداران مشغول فعالیت هستند و خودروهای در راه مانده را عبور داده اند.

وی اضافه کرد: محور خوی - مرند نیز دچار آبگرفتگی و انباشت رسوب سیل شده که راهداران مشغول پاکسازی و عبور خودروها شده و تا اطمینان از رفع رسوب و عبور تمامی خودروها در محور حضور داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: در بخش صفائیه نیز تعدادی خانواده در روستای قارنجه و مسیر آب گرم در اثر ریزش کوه گرفتار شده اند که راهداران مشغول امداد رسانی هستند.

شکری با بیان اینکه بر اثر بارش باران و وقوع سیل پل لوله ای روستای بلجوک نیز تخریب و مسیر ارتباطی آن قطع شده است، ادامه داد: پنج دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و  چهار دستگاه کامیون از جمله ماشین آلات حاضر در محل وقوع سیلاب ها هستند و در صورت نیاز از ظرفیت ماشین آلات شهرستان های مجاور و بخش خصوصی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: البته مسیر سه راهی ایواوغلی تا سه راهی مراکان در محور خوی - ماکو با تلاش راهداران پس از سیلاب ناشی از بارش باران بازگشایی شده است.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته نیز مسیر چالدران – چایپاره و چالدران – شوط بر اثر بارش باران تابستانی و سیل، مسدود شده بود.