شناسهٔ خبر: 48652945 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین سپاه ولی عصر خوزستان:

۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت آبرسانی در روستاهای اندیکا نصب شد

سردار باقری گفت: بیش از ۷۰ روستا در شهرستان اندیکا فاقد لوله‌کشی آب هستند که ۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت در این روستاها نصب و پنج دستگاه سیار آبرسانی نیز به این مناطق اعزام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» (یکشنبه ۱۰ مرداد) درباره بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان اندیکا و رزمایش کمک‌های مومنانه این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه استان در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری مسئولیت هایی را بر عهده دارد که تاکنون در این زمینه پروژه ها و طرح های متعددی را در سطح استان و به خصوص مناطق محروم اجرا کرده است.

 

جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در این روز نیز هشت واحد مسکونی در شهرستان اندیکا با مشارکت کمیته امداد و استفاده از ظرفیت گروه های بسیج به بهره برداری رسید و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین در این منطقه بیش از ۳۰ واحد مسکونی فرسوده مرمت و بازسازی و بخش عمده ای از مشکلات مردم با این پروژه ها برطرف شد؛ ۲۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت و تعمیر منازل هزینه شده است.

 

سردار باقری تصریح کرد: سال گذشته ۲۰ مدرسه در این شهرستان توسط سپاه تعمیر و بازسازی شد و احداث چهار مدرسه نیز از ابتدای سال جاری آغاز شده که بخشی از این مدارس در مناطق روستایی و بخشی دیگر نیز در مناطق عشایری قرار دارند و حدود ۱۰ میلیارد ریال تاکنون برای احداث مدارس هزینه شده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین در کنار این پروژه ها تهیه جهیزیه برای نوعروسان را در دستور کار داریم که امروز هفت سرویس جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد.

 

جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: شهرستان اندیکا از نظر وسایل ورزشی نیز در محرومیت بود که در این زمینه نیز بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان استان تعدادی از وسایل ورزشی را به مناطق مختلف اختصاص دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا و وضعیت معیشت مردم، بیش از یک هزار بسته معیشتی هریک به ارزش پنج میلیون ریال در اختیار مردم قرار گرفت.

 

سردار باقری بیان کرد: اندیکا یکی از محروم‌ترین شهرهای خوزستان است در حالی که در اطراف این شهرستان ۲ سد بزرگ احداث شده اما این منطقه از آب بی بهره است و ۷۰ روستا مشکل آب آشامیدنی دارند.

 

وی یادآور شد: سپاه با توجه به رسالت های خود و تعهدی که نسبت به رفع مشکلات به مردم دارد در کنار آنها خواهد بود و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم خوزستان دریغ نخواهیم کرد.

 

پایان پیام/72