شناسهٔ خبر: 48650982 - سرویس فرهنگی
منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک:

تفکر جهادی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تفکر جهادی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز پیام مقام معظم رهبری به اعضای گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ گفت: فرهنگ و تفکر جهادی باید در جامعه بیش از پیش گسترش یابد و همگان در راستای انجام فعالیت های جهادی پیشگام باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را تفکر جهادی دانست و افزود: این تفکر در سال های اخیر در میان اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان بسیار گسترش یافته است و شاهد حضور جهادی نسل جوان در فعالیت های خیرخواهانه هستیم.

 

وی همچنین به فعالیت های بسیج سازندگی و حضور جهادگونه جوانان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی با بهره گیری از نیروهای جوان فعالیت های گسترده ای را در راستای محرومیت زدایی انجام داده است.

 

این مقام ارشد استان به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت حرکت در مسیر این بیانیه اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است.

 

امام جمعه اراک ادامه داد: اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کارجهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: گروه های جهادی با حضور به موقع و آگاهانه خود در حوادث و بحران ها توانستند منشاء خدمات فراوانی باشند که این خدمات خیرات و برکات زیادی را به دنبال داشت.

 

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: این گروه های مخلص و خدوم تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند که نمونه آن حضور موثر در سیل و زلزله سال های گذشته و همین بیماری منحوس کرونا بود.

پایان پیام/177