شناسهٔ خبر: 48649329 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشکاران افتخار آفرین هرمزگانی تحلیل شدند

بندرعباس- ایرنا- «ابوالحسن خاکی زاده» ورزشکار هرمزگانی قهرمان مسابقه‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا و تیم‌های هرمزگانی شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال و فوتسال کشور روز یکشنبه در مراسمی با حضور مسوولان استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،استاندار هرمزگان در این آیین گفت: ورزشکاران و تیم‌های ورزشی استان توسط شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 فریدون همتی افزود: باتوجه به وجود استعدادهای خوب هرمزگان در رشته‌های مختلف ورزشی و تقویت و حضور پررنگ ورزشکاران استان در سطح ملی و بین المللی، شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با سهامداری صنایع بزرگ استان بویژه فولاد هرمزگان تشکیل شد.
وی ادامه داد: اهدافی برای این شرکت ترسیم شده تا از باشگاه ها و تیم های ورزشی هرمزگان حمایت کند و نشاط و شادابی در استان از طریق ورزش توسعه یابد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهارداشت: در این راستا، قهرمانان و باشگاه هایی که تلاش خوبی داشتند شامل تیم‌های فوتبال خلیج فارس میناب و شهرداری بندرعباس و تیم فوتسال آیندگان و همچنین ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی که مقام قهرمانی والیبال ساحلی آسیا را کسب کرده است، پاداش موفقیت های آنان پرداخت شد.
همتی تصریح کرد: برای فصل جدید ورزش هرمزگان نیز با برنامه دقیق و منسجم، توسط شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان و سیاست گذاری توسط شورای ورزش استان و استفاده از نظرهای نخبگان و هیات های ورزشی، امیدواریم گام‌های جدید و بهتری برای ساماندهی و ارتقای تیم‌های ورزشی و حضور استان در لیگ های سراسری و برتر در رشته‌های مختلف ورزشی برداشته شود.
وی  خاطرنشان کرد: باید با کمک جامعه ورزش، دستگاه‌های مسوول و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع هرمزگان، بهترین تصمیم‌ها اتخاذ و به ورزش استان کمک کند تا هرمزگان به سرعت، حضور چشمگیری در سطح ورزش کشور داشته باشد و این خواست عمومی به ویژه جوانان هرمزگان در راستای افزایش نشاط و شادابی، تحقق یابد.

 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان نیز در این آیین گفت: ورزش استان از استعدادهای زیادی برخوردار است و نام هرمزگان به واسطه این ورزشکاران در سطح جهان زبانزد همه شده است. 
محمود رضا امیاری بیان داشت: حمایت های استاندار  هرمزگان و نمایندگان مجلس استان همیشه شامل حال ورزش و ورزشکاران استان بوده است و امیدوارم با این حمایت ها ورزش هرمزگان به سر منزل واقعی خودش برسد.
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان نیز گفت: هدف این شرکت تنها باشگاه داری در لیگ یک و یا فوتبال نیست و طبق اساسنامه این شرکت ۴۲ مورد بند داریم که بکی از آن ها تجلیل از ورزشکاران و تیم های  موفق هرمزگانی در مسابقه‌های کشوری و ملی است.
محمد باقر کشفی افزود: با حمایت استاندار و سهامداران شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان به طور یقین کارهای بزرگ تری از این شرکت خواهیم دید.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت هرمزگان بالا و کم نظیر است و ورزشکاران نشان داده اند که این موضوع به واقع صحت دارد.
 احمد مرادی بیان داشت: تجلیل از مقام آوران ورزشی بین المللی و کشوری امری ستودنی است و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس همواره پشتیبان ورزشکاران بوده و خواهد بود.‌
وی بیان داشت: اراده مسوولان هرمزگان برداشتن گام های بلند برای توسعه در رشته های مختلف ورزشی استان است و ما هم به عنوان نماینده مردم در کنار آن ها هستیم.‌

محمد آشوری دیگر نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز، اقدام استاندار را در تجلیل از جامعه ورزش استان قابل تحسین دانست و ابرازداشت: یکی از کارهای مهم و اساسی در استان که خلا جدی داشت، تقدیر از برترین های ورزشی بود که امیدواریم این امر ادامه داشته باشد.
وی اظهارداشت: تجلیل از هر مقام آوری امری ضروری و ارزشمند است و استمرار این حرکت به شناخت و تجلیل استعدادهای برتر در عرصه ورزش خواهد پرداخت.