شناسهٔ خبر: 47844279 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهورو بروز اراده ملی،

رای‌گیری از بیماران کرونایی قرنطینه شده در مقابل منازل انجام می‌شود

بجنورد- ایرنا- دبیر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی گفت: رای‌گیری از بیماران کووید۱۹ که در قرنطینه خانگی هستند به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابل منازل آن ها انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هادی رجایی نیا روز جمعه در نشست ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: همچنین آرای افرادی که امکان خروج از قرنطینه بخاطر بیماری ها ندارند و یا اینکه دارای معلولیت شدید هستند از طریق صندوق های رای سیار و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از درب منزل انجام می‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه زمان رای گیری این دوره از انتخابات یک ساعت زودتر از دوره‌های پیشین آغاز شده است اما  حضور و مشارکت گسترده مردم را در شعب‌های اخذ رای را شاهد بودیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر امروز جمعه ۲۸ خردادماه  همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی هم در حال برگزاری است.

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند که در آخرین انتخابات حدود ۵۷.۲ درصد از واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کردند.