شناسهٔ خبر: 47843943 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح از مصادیق تقوا است

امام جمعه قیدار گفت: یکی از مسائل بسیار حساس بحث انتخابات است و شرکت کردن در انتخابات و درست انتخاب کردن از مصادیق مهم باتقوایی است، از آن طرف رأى ندادن و هم نداشتن انتخاب درست، از مصادیق بى‌تقوایى سیاسى هستند و قطعا از گناهان کبیره سیاسى است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:  قرآن کریم تمام پیروزى و موفقیت‌ها را در سایه تقوا معرفی می‌کند.

امام جمعه قیدار افزود: یکی از مسائل بسیار حساس بحث انتخابات است و شرکت کردن در انتخابات و درست انتخاب کردن از مصادیق مهم با تقوایی است از آن طرف رأى ندادن و هم نداشتن انتخاب درست، از مصادیق بى تقوایى سیاسى هستند و قطعا از گناهان کبیره سیاسى است.

وی تصریح کرد: حق رأى داشتن ملت بزرگ ایران و اینکه خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند و در اداره امور کشور مستقل هستند یک موهبت و نعمت بزرگ الهى است و  اگر در تاریخ دقت کنیم مردم ایران از عهد مشروطه جنگیده‌اند و صدها هزار شهید داده‌اند تا حق رای داشته باشند در حال حاضر هم ، مردم بسیارى از کشورها در جهان مثل برخى از کشورهاى عربى براى داشتن حق رأى مى جنگند و عده بسیارى در این راه کشته شده‌اند. و هزینه‌هاى سنگین مى‌پردازند.

موسوی به روزشمار تاریخ در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: 31 خرداد سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید مصطفى چمران(1360 ه.ش)، روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

انتهای پیام/73004/ق