شناسهٔ خبر: 47841278 - سرویس سیاسی
منبع: شبستان | لینک خبر

عضو شورای نگهبان:

امیدواریم شاهد گشایش‌های خوبی برای مردم ایران پس از این انتخابات باشیم

طحان نظیف با بیان اینکه فردی که اسم او از صندوق بیرون می‌آید و به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود قطعا رئیس‌جمهور همه ملت ایران خواهد بود، گفت: امیدواریم گشایش‌های خوبی را در انتظار مردم ایران پس از این انتخابات داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، هادی طحان نظیف، عضو شورای نگهبان پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۱۵۹۴ شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات روز تعیین سرنوشت کشور است، گفت: انتخابات روز انتخاب آینده است، روز سلام به آینده است؛ آینده‌ای که در انتظار تک تک مردم شریف ایران است. آینده‌ای که در انتظار جوانان این سرزمین است.

 

وی با بیان اینکه کشور ما در معرض فشار‌ها و دشمنی‌های زیادی قرار دارد، ادامه داد: این در حالی است که مردم ما هم در داخل با مشکلات زیادی از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند  ولی راه‌حل هیچ کدام از آن‌ها قهر با صندوق نیست، اتفاقا راه‌حل این است که بیاییم و سرنوشت خودمان را به دست خودمان رقم بزنیم. امیدوارم مردم به‌ویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز را رقم بزنند؛ انتخابی آگاهانه و مسئولانه برای ۴ سال آینده کشور.

 

وی با بیان اینکه فردی که اسم او از صندوق بیرون می‌آید و به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود قطعا رئیس‌جمهور همه ملت ایران خواهد بود، گفت: امیدواریم گشایش‌های خوبی را در انتظار مردم ایران پس از این انتخابات داشته باشیم.

پایان پیام/50