شناسهٔ خبر: 47841046 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه و استاندار کرمان حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی را ستودنی دانستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و نیز استاندار به همراه معاونین و جمعی از ستادی استانداری و اعضای ستاد انتخابات با حضور در حسینیه ثارالله، رأی خود را به صندوق مستقر در این شعبه انداختند و حضور پرشور مردم را ستودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و نیز استاندار به همراه معاونین و جمعی از ستادی استانداری و اعضای ستاد انتخابات با حضور در حسینیه ثارالله، رأی خود را به صندوق مستقر در این شعبه انداختند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه حضور مردم حاکی از حساسیت آنها نسبت به سرنوشت شان است؛ افزود: دشمن مدتها تبلیغ کرد که حضور مردم را کم رنگ کند اما این حضور، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و تبلیغات آنان و مأیوس کردن آنان است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دوستان انقلاب به این انتخابات چشم دوختند، ابراز امیدواری کرد: مردم انتخابی کنند که کشور ۴ سال در مسیری قرار بگیرد که مشکلات کشور حل و افتخار برای کشور خلق شود.

 

 

وی با متذکر شدن این مطلب که شهید سلیمانی نظام جمهوری اسلامی را حرم می دانستند؛ افزود: امروز مردم همراه با شهید سلیمانی پشت سر رهبری ایستادند و مقاومت می کنند و باز افتخار و بلندی کشور را شاهد خواهیم بود و خلق حماسه ای دیگر از دقایق اول رأی گیری مشخص است.

 

 

علی زینی وند، استاندار کرمان هم پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت؛ با بیان اینکه امروز دو انتخابات مهم داریم که انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین انتخابات کشور است و انتخابات شوراها نیز مهم است؛ خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابات، اصل مشارکت مهم است که باعث از بین رفتن تهدیدات بین المللی و حل و تعدیل مشکلات داخلی است.

 

 

وی با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات، پشت کردن به صندوق رأی نیست بلکه حضور پرشور خیلی از مشکلات را حل می کند و امروز سرنوشت کشور در ۴ سال آینده و بلکه برای سالهای بعد از آن رقم می خورد.

 

 

زینی وند ادامه داد: مشارکت مردم ‌کشور را به لحاظ تهدیدات دشمن بیمه می کند و دوم اینکه اگر رییس جمهوری با رأی بالا انتخاب شود، قدرت چانه زنی او بیشتر می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه نگاه آزادگان دنیا و مردم ایران به دلیل وجود شهید سلیمانی به کرمان است؛ افزود: امروز در گلزار شهدا و چند حوزه دیگر حضور مردم بانشاط و پر تعداد  و نشان از مشارکت بالا دارد.

 

 

استاندار کرمان رونداخذ رأی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون گزارش نگران کننده ای نداشتیم و بنده شخصاً همه شعب و صندوق ها را از طریق سامانه جامع لحظه به لحظه چک می کنم.

پایان پیام/80