شناسهٔ خبر: 47838905 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه استان زنجان

حضور پرشور مردم در انتخابات، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد

سردار کرمی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات عزت و اقتدار نظام را به دنبال دارد، گفت: امروز مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان صبح جمعه 28 خرداد در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان در محل استانداری زنجان با اشاره به اینکه امروز روز بصیرت است، اطهار کرد: مردم ایران همواره از انقلاب دفاع کردند.

 

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه مردم ایران به ندای رهبری لبیک گفتند، گفت: امروز مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات عزت و عظتمندی نظام را به دنبال دارد، گفت: مردم ما همیشه درصحنه بودند و امروز هم پشت نظام و رهبری خواهند بود.

 

کرمی گفت: از بزرگترین فرایض حضور در انتخابات است و رهبری مردم را به حضور باشکوه در انتخابات دعوت می‌کنند و باید امروز از خیمه ولایت حمایت کنیم و دور این خیمه بچرخیم.

 

وی با یادآوری اینکه مردم در هشت سال دفاع مقدس هم با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز هم با حضور باشکوه خود حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد، افزود: ردم در صحنه‌های مختلف در خنثی کردن فتنه‌های دشمن و جبهه مقاومت با شهدا میثاق بستند و با شهید سردار سلیمانی میثاق بستند که راه شهیدان را ادامه خواهند داد و از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: انقلاب که به سن ۴۳ سالگی خود می‌رسد سرپا عزت و سربلندی است و در عصر حضرت رسول ملت ایران بودند که ای کار بودند و امروز هم روز حماسه و روز جهاد است و شهیدان جان خود را تقدیم کردند و از نظام دفاع کردند.

پایان پیام/693