شناسهٔ خبر: 47820861 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس:

هر تحولی در کشور، از صندوق‌های رأی می‌گذرد

صابر سهرابی گفت: مردم امروز به این باور رسیده‌اند که هر تحولی در کشور، از آمدن به پای صندوق‌های رأی می‌گذرد؛ چه این تحول‌ها در روستایی کوچک باشد یا همه گستره کشور را در برداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: جمهوری اسلامی ایران، بر دو ویژگی ستودنی استوار گشت؛ یکی آن که برآمده از بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشریت است و دوم این که مردم در تنها همه‌پرسی تعیین گونه زمامداری برای یک کشور در تاریخ بشریت، با همبستگی بی‌مانندی آن را برگزیدند.

او افزود: با آن که جمهوری اسلامی برآمده از خواست همگانی مردم ایران هست، هر انتخابات برایش، یک همه‌پرسی به شمار می‌آید و مردم همیشه به انتخابات اهمیت داده اند. این مسئولیت‌پذیری مردمی برآمده از اندیش‌گاه الهی امام خمینی است که با رهنمود‌های رهبری و مانایی مردم در همه گذرها، نه تنها مانا شد که بر آن افزوده گشت.

سهرابی اضافه کرد: همه مردم، حتی کسانی که در ظاهر جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند، نیز امروزه خواهان گسترش دادخواهی، آزادی‌خواهی، استقلال، مردم‌سالاری و اسلامیت هستند. این‌ها همه، نشانه شکوفایی، خودباوری، توانمندی و اندیشه‌ورزی مردمی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس بیان داشت: بر همه ماست که با رأی خویش، از خون شهیدان راه استقلال، آزادی، عدالت، سرافرازی، سربلندی، پیشرفت، مردم‌سالاری و اسلامیت نگهبانی کنیم و کشور را در گذر از گردنه‌های سخت پیش‌رو همراهی کنیم. اینجاست که بایستی برای شناسایی، شناساندن و برگزیدن اصلح، همه توان خویش را به کار گیریم؛ که این همان دیدگاه و گفتمان امام و رهبر دیروز و امروزمان است.

او با اشاره به این که بار دیگر همه دشمنان بیرونی و درونی پیشرفت، استقلال، آزادی، دادخواهی، سرافرازی، سربلندی، مردم‌سالاری و اسلامیت جمهوری اسلامی با همه توان آمده‌اند تا انتخابات پیش رو را کمرنگ نشان دهند، گفت: مردم امروز ایران اسلامی، از سرنیزه‌های تهدید و تزویر فرومایگان و واپس‌گرایان درونی و استعمارگران جهانی گذر کرده‌اند و در انتخابات پیش‌رو، پرچم رأی اصلح خویش را در برابر جهانیان بالا خواهند برد.

انتهای پیام/