شناسهٔ خبر: 47820769 - سرویس فرهنگی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت ۷۵ درصدی سازه صحن حضرت زینب (س) در کربلا

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از پیشرفت ۷۵ درصدی سازه صحن حضرت زینب (س) در حرم امام حسین (ع) خبر داد و گفت: هم‌اکنون به تهیه آهن‌آلات، میلگرد و ناودانی برای تکمیل سازه‌های این صحن نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به احداث صحن حضرت زینب (س) در حرم مطهر امام حسین (ع) گفت: تاکنون سازه‌های این صحن ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

او با بیان اینکه به طور کلی پروژه صحن حضرت زینب (س) تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: هم‌اکنون نیاز به تهیه آهن‌آلات، میلگرد و ناودانی برای تکمیل سازه‌های این صحن داریم.

قاسمی ضمن دعوت از خیران و عاشقان خاندان عصمت و طهارت برای کمک به احداث این صحن، گفت: افرادی که می‌توانند آهن‌آلات مورد نیاز این صحن را تهیه کنند، می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس یادآور شد: بر اساس روایات، خیران حرم‌ساز در ثواب زیارت زائرانی که در طول سال‌ها و قرن‌های آتی به حرم مطهر مشرف می‌شوند، شریک خواهند بود لذا محبان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۴۸۰۷ (بانک ملی ایران) و یا از طریق درگاه پرداخت آنلاین نذورات به آدرس https://atabat.org/fa/onlinepayment/form پرداخت کنند.

او همچنین به اجرای طرح توسعه امامین کاظمین نیز اشاره کرد و گفت: کار طراحی صحن امام محمد باقر (ع) به پایان رسیده است و هم‌اکنون در مرحله خاکبرداری و گودبرداری صحن هستیم.

انتهای پیام/