شناسهٔ خبر: 47187891 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیس از سپاهان شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط به بازی با سپاهان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تهرانی سه روز پس از بازی پرسپولیس و سپاهان، «پس از تکمیل مدارک و اسناد» لایحه رسمی خود را « به دفتر دکتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال» ارسال کرد. قرمزها در این لایحه از «مطالب رسانه‌ها  و اظهارات انجام شده و تصاویر و ویدیوهای موجود» استفاده کردند تا باشگاه سپاهان را محکوم کنند.

 

باشگاه پرسپولیس در بیانیه تازه اش نوشته که باتوجه به در پیش بودن دربی، «از پرداختن به بازی گذشته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرهیز» می‌کند و از این پس تصمیم‌گیری را به مسئولان فدراسیون فوتبال خواهد سپرد.

 

در پایان این بیانیه خطاب به هواداران پرسپولیس آمده: «همچنین با قدردانی و تشکر از حمایت‌های بی‌بدیل هواداران پرسپولیس، تقاضا داریم که در روزهای پیش‌رو، بیش از پیش تک‌تک اعضای تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان را زیر چتر حمایت و پشتیبانی خود بگیرند. بی‌تردید انرژی و انگیزه‌ای که هواداران به اعضای تیم و باشگاه می‌دهند و قوت قلبی که مدیران، بازیکنان و مربیان از حمایت هواداران دریافت می‌کنند بهترین راه ترمیم زخم‌های پرسپولیس است و ابزار قدرتمندی که سرخپوسان ایران، در روزهای غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها به آن نیاز دارند.»