شناسهٔ خبر: 47187828 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

امروز سپاه به مردمی‌ترین نیرو تبدیل شده است

گروه استان‌ها-نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور جوانان انقلابی، ولایت‌مدار و متدین در نهاد مقدس سپاه موجب شده جایگاه این نهاد در بین مردم یک جایگاه ارزشمند و مقدس باشد و سپاه به مردمی‌ترین نیرو تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، محمدحسن آصفری ظهر امروز در آیین اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان تیپ 71 مردم‌پایه سپاه روح‌الله با اشاره به نقش سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون با رویکرد ولایت‌مداری، مردم‌داری و انقلابی وظیفه پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده و کارنامه سپاه همواره پر از درخشندگی‌ها و حماسه‌سازی‌ها است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور میدانی در همه صحنه‌ها پای کار مردم و انقلاب بوده و هر کجا که کشور و مردم به آن نیاز داشتند برای خدمت‌رسانی پیشگام بوده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور جوانان انقلابی، ولایت‌مدار و متدین در نهاد مقدس سپاه موجب شده جایگاه این نهاد در بین مردم یک جایگاه ارزشمند و مقدس باشد و سپاه به مردمی‌ترین نیرو تبدیل شده است.

آصفری بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توانمند کردن کشور در عرصه‌های مختلف همواره پیشگام و پیشتاز بوده و اگر امروز جمهوری اسلامی به یکی از قوی‌ترین قدرت‌های موشکی و دفاعی تبدیل شده اینها برگرفته از مجاهدت‌های سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: ورود جدی سپاه به عرصه خدمت‌رسانی در همه حوزه‌ها موجب دلگرمی و امید مردم و مستصعفین به انقلاب شده و خوشبختانه سپاه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره سبقت‌گیرنده و پیشتاز است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرایط امروز منطقه و حضور قدرتمند جبهه مقاومت برای دفاع از مظلومین نشان از افول قدرت آمریکا و روند فروپاشی استکبار جهانی و حامیان آنها دارد و امروز آمریکا علاوه بر اینکه قدرت و جایگاه خود را در عرصه بین‌المللی از دست داده در مقابل جبهه مقاومت و نیروهای حزب‌الله دچار سردرگمی شده است.

آصفری افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که در برابر رویدادهای بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی می‌توان به آن اشاره کرد مسئله ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است و اگر ملت ایران و ملت‌های مسلمان در مسیر ولایت باشند قطعا مشکلات در همه سطوح برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: انتخابات 28 خردادماه که بار دیگر ملت ایران با حضور آگاهانه خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسانند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید کمک کنیم تا بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی از این آزمون بزرگ سربلند و سرافراز بیرون بیاید.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند و در این مسیر از هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کنند، بنابراین تنها مسیری که می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و نابود سازد توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

آصفری ادامه داد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها با هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه خود همواره موجب سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند و تمام توطئه‌ها واهداف دشمنان با یک سخنرانی حضرت آقا خنثی می‌شود.

وی عنوان کرد: امنیت، اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری انقلاب است و اگر امروز می‌بینیم جبهه مقاومت دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را در منطقه به زانو درآورده نتیجه مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید سلیمانی با به کارگیری همه ظرفیت‌های جهان اسلام برای مقابله با استکبار جهانی و نابودی داعش به قهرمان ماندگار تاریخ اسلام تبدیل شد.

آصفری تصریح کرد: بزرگترین پشتوانه سیاست خارجی در طول این سال‌ها جبهه مقاومت است و اگر توان جبهه مقاومت و قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی نبود اصلا مذاکرات شکل نمی‌گرفت و اینها نتیجه مجاهدت‌های شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و مدافع حرم است که یاد و خاطر آنها را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: معیشت مردم و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم مهم‌ترین اولویت کشور است که با وحدت و انسجام همه‌جانبه باید به آنها رسیدگی شود و مجلس شورای اسلامی در این راستا همه توان و طرفیت‌ها را پای کار خواهد آورد.

انتهای پیام/712/ش