شناسهٔ خبر: 47186582 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی بانک صادرات در بزرگراه اردبیل – سرچم

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با اخذ مجوز ماده 56 از سازمان برنامه و بودجه کشور بانک صادرات 400 میلیارد تومان در بزرگراه اردبیل – سرچم سرمایه‌گذاری می‌کند.

صاحب‌خبر -

محبوب حیدری در نشست با نمایندگان مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: بعد از چندین ماه پیگیری و رایزنی استاندار اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل و نمایندگان مرکز استان در سال 99 مجوز ماده 56  پروژه اردبیل – سرچم اخذ گردید اما متاسفانه تامین کنندگان مالی اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری نکردند.

وی خاطرنشان کرد: به رغم افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه در استان اردبیل همچنان منابع اختصاص یافته جوابگوی طرح‌های توسعه بزرگراهی استان اردبیل نیست و ما به دنبال جذب منابع بانکی برای تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در چنین شرایطی و با توجه به محدودیت‌های مالی دولت و اولویت تسریع پروژه‌های استان جلسات متعددی را با دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار کردیم تا روند کار را به نحوی پیش ببریم تا از منابع بانکی در جهت تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم استفاده کنیم.

حیدری گفت: با سختکوشی و پیگیری دکتر نیکزاد دیروز جلسه‌ای با دکتر صیدی مدیر عامل محترم بانک صادرات کشور در دفتر هئیت رئیسه مجلس برگزار شد تا نحوه کمک بانک صادرات به تکمیل پروژه بزرگراهی اردبیل – سرچم مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بانک صادرات توافق یک هزار و 200 میلیارد تومانی با وزارت راه و شهرسازی در تامین منابع مالی پروژه‌های این وزارتخانه دارد که قرار شد از این مبلغ 400 میلیارد تومان به عنوان سهم استان اردبیل به بزرگراه اردبیل – سرچم اختصاص یابد که مکاتبات لازم از طریق شرکت ساخت و توسعه راه‌ها با بانک صادرات انجام شد.

انتهای پیام