شناسهٔ خبر: 47185628 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

۸۰۰ بسته معیشتی بین اقشار محروم کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه ۸۰۰ بسته معشیتی بین اقشار محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع شد، گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای تهیه این بسته ها هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «فریبرز نجفی مهر» روز چهارشنبه در مراسم اهدا این بسته های معیشتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری و کمک های مومنانه مدیران ستادی استانداری، مدیران استان و همچنین مدیران و کارکنان کمیته امداد استان این مبلغ برای اجرای رزمایش مواسات جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام تا قبل از عید سعید فطر به دست افراد نیازمند خواهد رسید، افزود: از این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن توسط مدیران ستادی استانداری و مدیران استان و مابقی نیز توسط مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه با شروع ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت و استاندار محترم کرمانشاه در یک طرح مبتکرانه از مدیران خواستند که در اجرای این طرح نقش فعالی داشته باشند.

نجفی مهر گفت: از استاندار، معاونان استانداری و مجموعه مدیران استان که اقدامات ارزشمندی را برای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام دادند،  تقدیر و تشکر می کنیم.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد است.