شناسهٔ خبر: 47185484 - سرویس اجتماعی
منبع: ایسنا | لینک خبر

توسط شهردار منطقه ۲ صورت گرفت

ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران به سفیر جمهوری اسلامی افغانستان

پیام تسلیت شهردار تهران به سفیر جمهوری اسلامی افغانستان توسط شهردار منطقه ۲ ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در پی حمله تروریستی در شهر کابل که موجب شهادت مظلومانه و معصومانه جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه شد حسنصفات، شهردار منطقه۲ به‌منظور ابراز همدردی با مردم و دولت افغانستان و ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران در سفارت این کشور حضور یافت و با «عبدالغفور لیوال» سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی  درادامه این حمله تروریستی و به شهادت رساندن دختران دانش آموز در کلاس درس را نشان‌دهندۀ دشمنی تروریست‌های جنایتکار با علم و فرهنگ، اسلام و انسانیت دانست. 

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه افغانستان بخشی از سرزمین اسلام است، گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی، دینی، جغرافیایی و زبانی دو کشور ایران و افغانستان، دردمندی و تالم مردمان این کشور همسایه، به شدت مردم ایران را نیز متاثر کرده است.

 بر اسای گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، صفات در پایان ضمن محکوم کردن این واقعه دردناک، گفت: خانواده مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی با همه برادران و خواهران هم‌کیش ،هم‌ مذهب و همسایه داغدار افغانستان، به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان مظلوم که فرزندان بی گناه جامعه مسلمین هستند ابراز همدردی کرده و از درگاه ایزد منان طلب صبوری و سرانجام خیر برای مردم شریف و نجیب کشور دوست و همسایه  افغانستان دارد.

انتهای پیام