شناسهٔ خبر: 47185185 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

تجمع اعتراضی همدانی‌ها به هتک حرمت به مسجدالاقصی و شهادت دختران افغانستان

مهدیه سلیمی

ظهر امروز -چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه- جوانان و دانشجویان انقلابی همدان در پی هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها و شهادت دختران افغانستان در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان تجمع اعتراضی داشتند.

صاحب‌خبر -

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم، با بیان اینکه ما ندای مظلومیت دختران کابل و نمازگران مسجدالاقصی را شنیدیم و با آنها احساس همدلی می کنیم، اظهار کرد: دشمنان با علم و دین مخالف هستند و به همین علت گاهی مسجد و گاهی مدرسه را بمباران می‌کنند.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان با بیان اینکه آنها مسجدی را نشانه می‌گیرند که محل سجده مسلمانان و خانه خداست و باید بپرسیم در آنجا صهیونیسم چکاره است؟ غاصبان اشغالگر آنجا چکار می‌کنند؟ تصریح کرد: دختران معصومی در حادثه تروریستی کابل شهید شدند که انسان وقتی آن صحنه‌ها مانند کتاب خونین، کفش از پا درآمده و ده ها دختر بی گناه درحال درس خواندن را غرق در خون می‌بیند، متأثر می‌شود.

فاضلیان خطاب به تروریست‌ها مطرح کرد: بی‌انصاف‌ها اگر مرد جنگ هستید به میدان بیایید تا مردان میدان ما با شما مواجه شوند و شما را به درک واصل کنند. حضرت آقا فرمودند «این ذلت شماست که دختران دبستانی معصوم را به خاک و خون می کشید، مدرسه محل علم را بمباران می کنید و شما کانون جهل بشریت هستید». امرورز همه آزادمردان در مقابل شما ایستادند و روزگار نابودی شما را مشاهده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حداقل وظیفه ما همدردی و اعلام حمایت و پشتیبانی از دختران و نمازگزاران بی گناه به شهادت رسیده است، گفت: امروز به فرمان رسول الله(ص) جامه عمل پوشیدیم و در این مکان این تجمع را انجام دادیم که بگوییم ندای مظلومیت دختران مدرسه کابل و شهدای مسجدالاقصی را به گوش جان شنیدیم و به صورت قلبی اظهار تنفر و انزجار از این اقدام پست را داریم و با این افراد همدل هستیم.

انتهای پیام