شناسهٔ خبر: 47141213 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیامک‌های دریافتی بیستم اردیبهشت ماه؛

از بیمه نبودن پرستاران در لرستان تا درخواست برداشتن شرط سنی در آموزش و پرورش

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم اردیبهشت مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۹۵۲....۹۳۵: سلام من پرستار طرحی با سابقه ۳ سال و ۷ ماه از خرم آباد هستم، الان که می‌خواهند پرستاران را برای سال جدید بیمه تکمیلی درمانی کنند، ستاد علوم پزشکی لرستان از ثبت نام ما جلوگیری می‌کند. سوال ما این است که در زمان کار و جانفشانی باید در حد پرستاران رسمی و پیمانی و شرکتی در بخش‌های آلوده به ویروس کرونا کار کنیم و اگر شهید مدافع سلامت شدیم از ما اسطوره بسازند، اما تا زنده هستیم کسی به ما اهمیت نمی‌دهد آیا این حق ماست که امثال ما پرستاران طرحی در سراسر نقاط کشور جان خودشون را برای حفظ سلامت مردم از دست می‌دهند، اما علوم پزشکی. لرستان به سلامت این افراد زحمتکش اهمیت ندهد، لطفا رسانه‌ای کنید.

۱۱۴۱....۹۹۰: سلام مگر آموزش پرورش کمبود نیرو ندارد؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید شرط سنی از ما فرزندان جانباز دفاع مقدس برداشته شود.

۴۵۰۱....۹۰۴: باسلام وادب احترام به استحضارمی رساند ما تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری ۹۹ که بانمره علمی و رتبه کنکور عالی مراحل مصاحبه وگزینش دانشگاه فرهنگیان پشت سرگذاشتیم وتن‌ها به علت کم کردن ظرفیت استان درنتیجه نهایی پذیرفته نشدیم وبه ما قول تکمیل ظرفیت دادند خواهشمندیم تکمیل ظرفیت فرهنگیان کنکور ۹۹ پیگیری کنید.

۳۰۰۷....۹۱۳: با سلام خواهش در مورد تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی ایثارگر که در بودجه ۱۴۰۰ هم تایین ردیف بودجه گردید که در ارگان‌های دولتی مشغول به کار هستند گزارشی تهیه کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/