شناسهٔ خبر: 47124542 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در همدان: عملکرد دستگاه قضایی حس امید و اعتماد را در دل مردم ایجاد کرد

گروه استان‌ها-امام جمعه همدان گفت: عملکرد دستگاه قضا نشان داد امید آفرینی و ایجاد اعتماد در مردم دور از دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان همدان اظهار داشت: طبیعتا کسی که در میدان حضور یافته و دغدغه داشته باشد می‌تواند با حضور جدی، جهادی و خالصانه امیدآفرینی کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا قلب تپنده عدالت است تصریح کرد: حرکت به سمت عدالت نیازمند حرکت همه دستگاه‌ها است و همه باید در کنار هم برای تحقق آن حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در سه منظر برای تحقق عدالت مشکل داریم گفت: مدیران باید عادل بوده و کارآمدی داشته باشد و بدانند بن بستی برای پیشبرد کارها وجود ندارد.

شعبانی با تاکید بر اینکه بانک‌ها ساختاری جزء نگر دارند تصریح کرد: در بحث قانون مواردی هستند که مشکلاتی ایجاد کرده برخلاف اسلام که الزامات را کم و مباهات را بیشتر کرده است.

وی گفت: در عرصه مبارزه فساد که فلسفه نظام اسلامی است در برخی موارد پرونده‌هایی داریم که فرد مرتکب فساد نیست اما قانون شفافیت نداشته و مشکل ایجاد می‌کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با توجه به عملکرد دستگاه قضا مردم احساس امیدواری دارند و این جای تقدیر دارد اظهار داشت: در جاییکه مدیر می‌تواند و جسارت برای حل مشکلات را دارد می‌توان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/742/ز