شناسهٔ خبر: 47124434 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

اجرای محدودیت‌های ترافیکی عید فطر از ساعت ۱۴ بعد از ظهر سه‌شنبه هفته جاری

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال طرح منع تردد‌های برون شهری خبر داد و گفت: این طرح برای تمام شهر‌های با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هفته جاری تا ساعت ۱۲ شنبه هفته پیش رو به طور کامل اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص آخرین جزئیات طرح منع تردد‌های درون شهری اظهار کرد: از روز سه‌شنبه ساعت ۱۴ به طور کامل تمام تردد‌های بین شهری ممنوع می‌شود و در تمام مسیر‌های بین شهری با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز اجازه ورود خودرو داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها تأثیر مثبت در بحث ترافیک و مسافرت‌های برون شهری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری تا ساعت ۱۲ روز شنبه هفته پیش رو اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: خودرو‌هایی که طی بازه زمانی گفته شده محدودیت‌های اعمال شده را رعایت نکنند در شهر‌های با وضعیت قرمز به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و در شهر‌های با وضعیت زرد و نارنجی با مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.

دهنوی تاکید کرد: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح از روز سه‌شنبه در تمام کشور به طور کامل اجرا می‌شود و یقینا تمام خودرو‌های متخلف از طرح مذکور مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.