شناسهٔ خبر: 46762511 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز پویش «آجرهای مهربانی» برای مدرسه سازی در ماه رمضان

عیسی فتحی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش ملی «آجرهای مهربانی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در ماه مهربانی خدا خبر داد.

صاحب‌خبر -

«پیروز کرمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: پویش ملی«آجرهای مهربانی» در راستای بسته تحولی «آجر به آجر» که در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال اجراست، با هدف استفاده از استراتژی جمع سپاری مشارکت در مدرسه سازی تعریف و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا افراد با بهره‌مندی از فضای معنوی این ایام بتوانند سهمی در انجام امور خیر و نیکوکارانه داشته باشند و باتوجه به اینکه پانزدهم این ماه مبارک که مصادف با ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، به عنوان روز تکریم خیّرین مدرسه‌ساز نام‌گذاری شده و عرصه مدرسه‌سازی یکی از حوزه های مورد علاقه نیک اندیشان برای مشارکت و انجام کار خیر است؛ برآن شدیم تا در این روزهای پربرکت عموم مردم را به این امر پسندیده دعوت کنیم تا با کمک های خرد خود سهمی را در ساخت آینده فرزندان این کشور داشته باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هموطنان و نیکوکار می‌توانند به منظور شرکت در این پویش با مراجعه به سایت http://ajorbajor.ir/  و سامانه "مهر مدرسه" http://MehreMadrese.ir با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی مشارکت داشته ‌باشند

کرمی بیان کرد: مردم، خیرین و نیکوکاران  می تواننند پس از ورود به سامانه های فوق، استان کهگیلویه و بویراحمد  را انتخاب نموده و پس از اهدای کمک، پوستری با عکس خود یا افراد خانواده خود دریافت کنید.

گفتنی است که طبق اعلام سازمان نوسازی مدارس، تمامی مبالغ واریزی مردم کشورمان، به حساب جامعه خیرین مدرسه ساز کشور واریز و پس از اتمام پویش، در موضوع مدرسه سازی استانهای نیازمند هزینه خواهد شد.

انتهای پیام