شناسهٔ خبر: 46754129 - سرویس سیاسی
منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله مظاهری:

سردار حجازی شخصیتی مجاهد و فرمانده ای باسابقه و پرافتخار بود

حضرت آیت الله مظاهری با صدور پیام تسلیتی تأکید کرد: سردار حجازی شخصیتی مجاهد و یکی از فرماندهان باسابقه و پرافتخار سپاه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین مظاهری در پی درگذشت سردار سرافراز اسلام و انقلاب اسلامی، سردار سید محمد حسین زادۀ حجازی پیام تسلیت صادر کرد؛ متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

فقدان سردار سرافراز اسلام و انقلاب اسلامی، سردار سیدمحمد حسین‌زادۀ حجازی«رحمة‌الله‌علیه» موجب تأسّف و تأثر گردید. این شخصیت مجاهد یکی از فرماندهان باسابقه و پرافتخار سپاه بود که در صحنه‌های مختلف دفاع مقدّس و دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام» و در مسئولیت‌های عالیۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارنامه‌ای روشن و درخشان از خود به یادگار نهاده است. رحمت و مغفرت و رضوان خداوند تعالی بر روح او و بر ارواح مطهّر همه شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی باد.

به همۀ بازماندگان و خاندان گرامی ایشان و به همرزمان و همکارانشان و به مردم شریف اصفهان که این سردار عزیز به این سامان تعلق دارد، تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات ایشان و برادر شهیدشان و پدر بزرگوارشان را از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

حسین ‌المظاهری