شناسهٔ خبر: 46753340 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

وجود ۴۳۰۸مشترک FTTH در کردستان

دلنیا گوهری‌نژاد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر تعداد چهار هزار و ٣٠٨ مشترک FTTH ، ٨٥٦ مشترک سرویس VDSL و ١٢٥هزار و ٢١ مشترک ADSL در استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ارزیابی شاخص تحقق دایری ناخالص باند پهن FTTH,VDSL و ADSL که توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران صورت گرفت، منطقه کردستان حائز رتبه پرافتخار اول کشوری  شد.

وی با اعلام اینکه در این شاخص میزان دایرهای  سه سرویس FTTH,VDSL و ADSL در سطح استان نسبت به تحقق برنامه تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت؛ عنوان کرد: با تلاش و همت کارکنان موفق به اخذ بیشترین امتیاز در بین دیگر مناطق مخابراتی شدیم.

حکمت به وجود زیرساخت‌ها و شرایط لازم در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده مبتنی بر سرویس‌های  فوق به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه می‌گردد که دستاورد این مهم کسب رتبه اول کشوری برای منطقه است.

وی ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در شرایط کرونایی و نیاز روزافزون مشتریان و افزایش تعداد متقاضیان جدید به سرویس‌های اینترنت مخابراتی خاطر نشان ساخت: با وجود کمبود و محدودیت‌های   منابع و تجهیزات توانستیم نیاز حداکثری مشتریان را با کمترین مشکل  پاسخگو باشیم.

وی با تشریح، افزایش کیفیت بسترهای لازم و درگاه‌های غیر حضوری برای انجام امورات روزانه مردم، بهره‌مندی دانش آموزان از آموزش‌های آنلاین، رونق کسب و کارهای اقتصادی و … که از فعالیت‌های منطقه تلقی می‌شود اعلام کرد: بازخورد این اقدام به عنوان یکی از استراتژی‌های مخابرات استان، رضایتمندی مشتریان در استان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد؛ در حال حاضر تعداد چهار هزار و ٣٠٨ مشترک FTTH ، ٨٥٦ مشترک سرویس VDSL و ١٢٥هزار و ٢١ مشترک ADSL در استان وجود دارد.

حکمت درصد تحقق شاخص‌های دایری ناخالص FTTH را ١٢٩ درصد، VDSL ١٤٦ درصد و ADSL را  ١٨٧ درصد اعلام  کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارشناسان مشغول به کار در این حوزه، کسب رتبه اول کشوری در شاخص تحقق دایری ناخالص باند پهن FTTH,VDSL و ADSL را به همکاران مخابرات منطقه تبریک گفت و بر تدوام این همت و همراهی در نیل به اهداف و تحقق  برنامه‌ها در شاخص‌های مختلف تاکید داشت.

انتهای پیام