شناسهٔ خبر: 46753200 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در جلسه هیئت‌امنا پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش از وزیر محترم آموزش‌وپرورش تقدیر شد.

تقدیر از وزیر آموزش‌وپرورش

اعضای هیئت‌علمی، پژوهشگران، کارشناسان و کارکنان پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش مراتب تقدیر، تشکر و قدردانی دانی خود از وزیر محترم آموزش‌وپرورش در خصوص اخذ تصمیم عالمانه و عملیاتی نمودن تحقق فرایند استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش و تشکیل هیئت امناء را طی نامه‌ای که به امضای همکاران پژوهشگاه مطالعات رسیده بود اعلام نموده و تقدیم دکتر محسن حاجی میرزایی کردند.

صاحب‌خبر -

متن این تقدیرنامه بدین شرح است :

بنام خدا

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حاجی میرزایی

 وزیر محترم آموزش‌وپرورش

 

 با سلام و احترام

دانایی و توانایی رمز و راز توسعه و پیشرفت در دنیای امروز به شمار می‌رود و اساس تحقق آن بر پایه تحقیقات علمی استوار است. هیچ کشوری بدون پژوهش پیشرفت نمی‌کند و تنها راه موفقیت در رقابت، دانشی جهانی و جلوگیری از وابستگی متکی به آن است. 

تدبیر حضرتعالی در خصوص استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش به‌عنوان بازوی علمی وزارت وزین آموزش‌وپرورش حاکی از اهمیت به جایگاه پشتوانه‌های علمی و تحقیقات در تصمیم‌سازی بوده و حمایت و پشتیبانی جنابعالی از موجودیت پژوهشگاه موجب مباهات جامعه فرهنگی و علمی کشور است و این حسن تدبیر به‌عنوان سندی ماندگار است که همواره به نیکی از آن یاد خواهد شد.

پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش نیز می‌کوشد ضمن برداشتن گام‌های مؤثر در مسیر تحقق هدف پژوهش یعنی رسیدن به مرجعیت علمی و حضور در جمع سرآمدان علمی و فناوری و حل مسائل کنونی و آینده کشور بسترساز پژوهش و تولید علم در مرزهای دانش جدید دنیا در حوزه تعلیم‌وتربیت باشد.

 بدین‌وسیله اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش مراتب قدردانی و سپاس خود را از جنابعالی بابت این تصمیم و تدبیر عالمانه تقدیم داشته و امید دارند که در ظل توجهات حضرت باری‌تعالی و تداوم حمایت از مقام عالی وزارت بیش‌ازپیش منشأ اثرات پایدار برای پیشرفت آموزش‌وپرورش کشور عزیزمان باشند . توفیق روزافزون آن مقام محترم را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم .

                            

جمعی از اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان پژوهشگاه مطالعات آموزش‌وپرورش