شناسهٔ خبر: 46748951 - سرویس سیاسی
منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران مطرح کرد؛

تاکید هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران بر بررسی دقیق صلاحیت کاندیداها

نادری با بیان اینکه این هیات همت خود را بر بررسی دقیق،‌ قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار داده گفت که هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران،‌ فرایندهای علمی و دقیقی را برای برگزاری انتخابات شوراها تدارک دیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین جلسه آموزش رؤسا و اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با حضور احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران برگزار شد.

 

در این جلسه نادری گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت تایید صلاحیت ها، جلساتی مستمر و تخصصی به منظور همفکری و تبادل نظر اعضای هیات های نظارت استان تهران در خصوص مسائل مربوط به تأیید صلاحیتها درنظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیات های نظارت استان تهران در این دوره همت خود را بر بررسی دقیق،‌ قانونی و جامع صلاحیت کلیه نامزدها قرار دادند،‌ در این زمینه  آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد یکی از ضرورت های جدی و اجتناب ناپذیر است.

 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که همه تلاش ما معطوف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است. هیات عالی نظارت برنامه ریزی های دقیق و علمی را در جهت اعمال بهترین فرایندها در روند بررسی صلاحیت ها و برگزاری انتخابات انجام داده تا از مشکلات و مفاسدی که در دوره پنجم شوراهای شهر و روستا در بسیاری مواردی شاهد بوده ایم و باعث آزردگی مردم شد، جلوگیری شود.

پایان پیام/50