شناسهٔ خبر: 46162400 - سرویس ورزشی
منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

گل‌محمدی: نباید مقابل مس غافلگیر شویم/ITC مغانلو صادر شد

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان این تیم آماده جام حذفی هستند و نمی‌خواهند شگفت زده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل دیدار با مس نوین کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، یادواره آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: خیلی خوشحالم از این که در این شهر باصفا هستم. جا دارد در این جا از همه هواداران خوب پرسپولیسی کرمانی خودمون تشکر کنم که استقبال خیلی خوبی داشتند و ما را مورد محبت قرار دادند.

  

* شروع جام حذفی؟

اولین بازی در جام حذفی را پیش رو داریم و جام حذفی جامی است که شگفتی در آن زیاد است. باید اولین دیدار را با قدرت شروع کنیم. این جام میانبری برای کسب قهرمانی کشور است و آماده این هستیم که مسابقات را با قدرت شروع کنیم.

* شناخت نسبت به مس؟

با تیم مس نوین بازی داریم که در ۶-۵ دیدار اخیرش خیلی خوب نتیجه گرفت و عملکرد خیلی خوبی در لیگ و جام حذفی داشته است. اینگونه نیست که فکر کنیم بازی راحتی را پیش رو داریم. مس نوین با استفاده از جوان های با انگیزه و مربی خیلی خوبش می خواهد. مقابل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و بازی خوبی را انجام بدهد. این امر طبیعی است اما باید با تمرکز و عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

  

* جام حذفی و بازی مقابل تیم دسته دومی؟

جام حذفی جام غافلگیری است و نباید مقابل مس غافلگیر شویم. باید متمرکز و با انرژی زیادی بازی کنیم تا بتوانیم این مسابقه را ببریم. با بچه ها هم صحبت کردیم و به آنها گفتیم که مراقب باشند تا اتفاق های ناخوشایندی که می تواند سبب غافلگیری ما شود در این بازی روی ندهد.

  

* انگیزه برای بازی با مس نوین؟

آماده این مسابقه هستیم زیرا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان هم انگیزه خیلی زیادی دارند تا در اولین بازی جام حذفی خودشان موفق باشند و نتیجه خوبی به دست آورند.

 * محروم و مصدوم؟

 خوشبختانه تمام بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و بازیکن مصدومی نداریم. همه بازیکنان مان را جمع کرده و به کرمان آورده ایم.

  

* استقاد از مغانلو و ترابی؟ 

تا فردا این موضوع مشخص می شود و اکنون زمان این نیست درباره نفراتی که بازی می کنند صحبت کنم.

 ITC مغانلو صادر شد

باشگاه پرسپولیس ITC یا مجوز بازی شهریار مغانلو را دریافت کرد و مهاجم جدید سرخپوشان مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

به این ترتیب، اقدام نهایی برای ورود نام این بازیکن به فهرست این فصل بازیکنان در سازمان لیگ انجام شد و متعاقبا نام وی به فهرست آسیایی هم اضافه می‌شود.