شناسهٔ خبر: 45242005 - سرویس بین‌الملل
منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکید هنیه بر ۳ گزینه راهبردی حماس در مقابله با رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی حماس سرزمین فلسطین، حق بازگشت و مقاومت را سه گزینه راهبردی این جنبش فلسطینی در مواجهه با رژیم صهیونیستی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: جنبش حماس به سه گزینه راهبردی خود یعنی عدم چشم‌پوشی از سرزمین فلسطین، پایبندی به حق بازگشت و تمامی حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین و گزینه مقاومت فراگیر علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی پایبند است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اسماعیل هنیه در سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس در جریان راهپیمایی میلیونی مردم پاکستان در محکومیت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: حماس کاملا در جریان توطئه طراحی شده علیه فلسطین از اوایل قرن گذشته که هدف از آن دور کردن مسئله فلسطین از بعد اسلامی و عربی آن و در نهایت نابودی این مسئله است، قرار دارد.

هنیه تصریح کرد: حماس توانسته این توطئه‌ها را خنثی کرده و مسئله فلسطین را همچنان در ابعاد فلسطینی، عربی، اسلامی و انسانی زنده نگه دارد.

وی از دولت و مردم پاکستان برای برگزاری این راهپیمایی میلیونی و مواضع همیشگی این کشور در مخالفت با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تقدیر کرد و گفت پاکستانی‌ها همواره حامی و پشتیبان مسئله فلسطین، قدس، مسجد الاقصی و جهاد در سرزمین فلسطین بوده‌اند.

انتهای پیام/