شناسهٔ خبر: 44774377 - سرویس استانی
منبع: موج | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

قداست خدمت در مرکز بزرگ اسلامی بالاتر از سایر اماکن است

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به نقش طرح وبرنامه در توسعه کار وخدمت گفت: قداست خدمت در مرکز بزرگ اسلامی که منتسب به دین اسلام و مقام معظم رهبری می باشد، بالاتر از سایر اماکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: 9 دی روزی حماسی که فتنه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور باید با تسریع در حرکت رو به جلو از حالت اداری خارج و به مرکز غنی فرهنگی استان تبدیل شود.

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) از ایشان به عنوان مرکز علم نام برد و افزود: مردم از محضر ایشان علم و معرفت می‌آموختند چرا که جایگاه رفیعی در معارف الهی داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه تحول در کردستان با جابجایی‌ها میسر می‌شود یادآور شد: هر تغییری نیازمند ساعت‌ها فکر، اندیشه و تدبیر است و برای تغییر در مرکز بزرگ اسلامی هم همینگونه بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزوذ: احصای نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای استان راهکاری است که می‌تواند در پییشبرد پیشرفت و توسعه استان تاثیر ویژه‌ای داشته باشد.  

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از جامعه هدف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را  اهل سنت تشکیل می‌دهند، گفت: این مرکز باید بسیار بهتر از گذشته حرکتی رو به جلو داشته باشد و در این راه باید شوق به کار در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، قداست کار در مرکز بزرگ اسلامی را که منسوب به  دین مبین اسلام و مقام معظم رهبری بوده، بیشتر از دیگر اماکن دانست و گفت: لذت بردن از انجام کار نیر خصیصه دیگری است که با طرح برنامه و حل معضل باید به وجود آورد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با مضوم شمردن روزمرگی به ویژه در روزهای شیوع ویروس کرونا تاکید کرد:  باید حرکت رو به جلو با سرعت بیشتری باشد تا اگر در گذشته نقص و کمبودهایی وجود داشته جبران شود.

وی با بیان اینکه ابداعات جدید، زمینه ساز تبدیل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از یک اداره به یک مکان غنی فرهنگی است و در این راه از همه تجربه‌های قدیمی باید استفاده کنیم، بر لزوم خودباوری، اعتماد به نفس، ابتکار و کیفیت بخشی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی راهکار تعمیق و عملی شدن رسالت مرکز بزرگ اسلامی را شناسایی ماموستایان نخبه استان و تمرکززدایی از مرکز به‌عنوان اشکالی ساختاری اعلام کرد.

در این آیین از تلاش‌های حجت‌الاسلام حسن متنظری تقدیر و  حجت‌الاسلام ‌سعید عسگری به عنوان مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منصوب شد.