شناسهٔ خبر: 8277956 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جبهه جهانی مستضعفین | لینک خبر

نتانیاهو مجریان عملیات‌های ضدصهیونیستی را تهدید کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد که نظامیان این رژیم با مشت آهنین به تظاهرکنندگان فلسطینی و مجریان عملیات های ضد صهیونیستی در سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی واکنش نشان خواهند داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی نوشت، بنیامین نتانیاهو در جلسه دوشنبه شب گذشته کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی از تلاش های سازمان اطلاعات این رژیم "شاباک" در بازداشت مجریان عملیات ضدصهیونیستی "ایتمار" در نزدیکی شهرک بیت فوریک در شرق نابلس تمجید کرد.

نتانیاهو تصریح کرد که دست نظامیان صهیونیستی برای واکنش به این عملیات ها را باز خواهد گذاشت و واکنش شدیدی به جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال ۴۸ که ـ به گفته وی ـ منبع اصلی تحریک جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و تشکیلات خودگردان فلسطین است، نشان خواهد داد.

وی افزود رژیم صهیونیستی ۴ گردان ارتش را در کرانه باختری مستقر کرده است و ۴ هزار نفر از عناصر پلیس نیز در سراسر قدس مستقر شده اند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس همچنین تهدید کرد که ارتش صهیونیستی منازل مجریان عملیات های ضدصهیونیستی را تخریب خواهد کرد و عناصر امنیتی این رژیم برای تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست در جاده ها و سراسر کرانه باختری و قدس با قاطعیت با پرتاب کنندگان سنگ و کوکتل مولوتف مقابله خواهند کرد.
نتانیاهو مدعی شد که «ما اجازه نخواهیم داد که هیچ "اخلالگر"، "آشوبگر" و "تروریستی" در هیچ نقطه ای در امان باشد و از همین رو، هیچ محدودیتی در عملیات های سرویس های امنیتی وجود نخواهد داشت.»

نظر شما