شناسهٔ خبر: 8000261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ستایش بنیتس از بنزما

سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر بیلبائو دانست و به ستایش از مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها پرداخت.

صاحب‌خبر -

سرمربی رئال مادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر بیلبائو دانست و به ستایش از مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، رئال مادریددر هفته پنجم رقابت های لیگا در ورزشگاه سان مامس به میدان رفت و موفق شد با درخشش کریم بنزما مهاجم فرانسوی خود با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا با توجه به شکست سنگین بارسلونا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

رافائل بنیتس ، سرمربی رئال از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بیلبائو و کسب پیروزی بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازی را به خوبی اداره کردیم. در این نیمه چهار پنج فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. اما در نیمه دوم رئال واقعی را دیدیم. در این نیمه بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم چرا که تنها به پیروزی فکر می کردیم. با فرصت های زیادی که روی دروازه حریف خلق کردیم موفق شدیم به گل پیروزی دست یابیم و در نهایت هم پیروز از میدان خارج شدیم.

او ادامه داد: پیروزی در ورزشگاه سان مامس بسیار سخت است. با پیروزی در این دیدار تفکر پیروز شدن در ما تقویت شد. این پیروزی بسیار ارزشمند بود و واقعا خوشحالم که در چنین دیدار سختی پیروز از میدان خارج شدیم. بازیکنان رئال در این دیدار بیش از 20 بار به طرف دروازه حریف شوتزنی کردند و این نشان می‌دهد که میل به پیروزی تا چه اندازه در ما زیاد است.

ستاره رئال مادرید در این دیدار کریم بنزما بود. این مهاجم فرانسوی که بر خلاف فصل قبل روزهای بسیار خوبی را با کهکشانی‌ها پشت سرمی گذارد در این دیدار هم مثل دیدار قبل سرنوشت ساز ظاهر و موفق شد که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

بنیتس در پایان سخنان خود به ستایش از این مهاجم فرانسوی پرداخت و گفت: بنزما یک مهاجم خاص و بزرگ است. من پیش از این هم گفتم که هدف بنزما در فصل جاری این است که 20 تا 25 گل به ثمر رساند. او باید در بازیسازی هم به تیمش کمک کند و انتظاراتی را که از او داریم برآورده کرده است.

انتهای پیام

نظر شما