به گزارش قدس و به نقل از آستان نیوز، مدیرعامل شرکت کسبوکار رضوی اظهار کرد: در فرهنگ ایرانی، مادران همواره محور آرامش و معنویت خانه هستند و این کمپین تلاشی است برای اینکه تجربهای خوشایند، محترمانه و سرشار از قدردانی در اختیار بانوان قرار گیرد، از این رو، بنا شد این مناسبت را با یک هدیه واقعی، همراه کنیم.
به گفته مهدی حاتمی، این کمپین از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه ۱۴۰۴ اجرا میشود و بر اساس نوع خرید، تخفیفهای متفاوتی پیشبینی شده است.
وی ادامه داد: این تخفیفها شامل ۱۰ درصد در فروشگاههای فیزیکی، ۱۵ درصد برای خریدهای آنلاین و ۲۵ درصد تخفیف ویژه کارکنان آستان قدس رضوی است.
سه بسته محصول برای سه نسل از بانوان
مدیرعامل شرکت کسبوکار رضوی، یکی از ویژگیهای مهم این کمپین را طراحی بستههای پیشنهادی مختص سه گروه از زنان خانواده عنوان کرد و افزود: این بستهها با مشورت تیم تولید و بر اساس سلیقه، سن و نوع مصرف طراحی شدهاند.
وی ادامه داد: در این کمپین، بانوان ۲۲ تا ۴۰ سال میتوانند از میان محصولاتی، چون عطر صبا، عطر غزال، حریر، ثنا، نورا نجوا، جانی، جعبه ترنج و گل مرغ انتخاب کنند.
حاتمی با اشاره محصولات پیشنهادی برای مادران ۴۰ تا ۵۰ سال نیز اظهار کرد: این بسته ویژه شامل محصولاتی با عناوین صحن نو، حریر، رواق، گوهرشاد و گیتی است.
وی خاطرنشان کرد: برای مادربزرگان ۵۰ تا ۷۰ سال هم محصولات عمیقتر و معنویتری مانند بسته هدیه شمس، عطر حرم و تابلو پناه پیشنهاد شده است؛ محصولاتی که بار احساسی و مذهبی عمیق دارند.
ایجاد تجربه خرید متفاوت برای مادران
مدیرعامل شرکت کسبوکار رضوی با اشاره به هدفگذاری احساسی کمپین گفت: تلاش شده است برای هر نسل از بانوان، هدیهای متناسب باسلیقه، سبک زندگی و ارتباط عاطفیشان با معنویت حرم طراحی کنیم. این کمپین فقط یک فروش ویژه نیست؛ یک تجربه احساسی است.
وی ادامه داد: این کمپین در فروشگاههای فیزیکی شرکت، فروشگاه آنلاین و کانالهای رسمی شبکههای اجتماعی برند رضوی اجرا میشود و تمام بانوان خانواده میتوانند بستههای هدیه مخصوص خود را تهیه کنند.
حاتمی افزود: امیدواریم این طرح بتواند پیوندی عاطفی میان خانوادهها و محصولات رضوی ایجاد کند و درعینحال، دسترسی به محصولات باکیفیت را برای مخاطبان آسانتر سازد.