شناسهٔ خبر: 76149562 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

برنا- گروه استانها: معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات، نصب کنتور در یک روز، کاهش مدت زمان خاموشی تا ۵۰ درصد کنونی و کاهش تلفات تا ۵ درصد از اهداف تعریف شده در سالهای آینده شرکت است. برنا- گروه استانها: معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات، نصب کنتور در یک روز، کاهش مدت زمان خاموشی تا ۵۰ درصد کنونی و کاهش تلفات تا ۵ درصد از اهداف تعریف شده در سالهای آینده شرکت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه آغاز رسمی ارزیابی نظارت عالیه شرکت توانیر بر عملکرد شرکت توزیع برق استان قزوین در حوزه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست( بهام) روز شنبه با حضور یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، یوسفان مدیر دفتر بهام شرکت توزیع برق استان اصفهان، حبیبی مدیر دفتر بهام شرکت توزیع برق استان کردستان ، زرینی مدیر دفتر بهام شرکت توزیع برق استان همدان ، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد. 

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

محمد مرشد زاده معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این جلسه اظهارداشت: استان قزوین با داشتن 15 میلیون و 624 هکتار مساحت، یک میلیون و 350 هزار نفر جمعیت، همه شهرها و 97 درصد روستاهای بالای 10 خانوارش دارای برق هستند.

وی افزود: از جمع 874 روستای استان تعداد 849 روستای استان برقدار شده و چهار روستا نیز از انرژی خورشیدی بهره مند شده است و دو روستای استان نیز در سال آینده به پنل خورشیدی مجهز خواهد شد.

مرشد زاده تصریح کرد: طول شبکه برق در استان 13 هزار و 748 کیلومتر، تعداد فیدرهای فشار متوسط 375 دستگاه با 697 هزار و 238 مشترک است که پیک بار 877 مگاوات وپیک بار نیاز مصرف بالغ بر 1050 مگاوات است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: نیاز امسال مصرف برق در استان به 1250 مگاوات رسید که در این راستا استراتژی شرکت حفظ و ارتقای ظرفیت بهره وری، خلق بالاترین ارزش دارایی ها و حفظ مشی بهره برداری از شبکه های توزیع، تامین برق پایدار، برای مشترکین و بهبود بهره برداری و نگهداری و اصلاح شبکه است.

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

مرشد زاده اظهارداشت: شناخت و بکارگیری روشهای نوین ارائه خدمات برای ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین، اصلاح زیرساخت های مهندسی در بخش فنی و فنآوری اطلاعات با رویکرد بهبود بهره وری، افزایش قابلیت اطمینان و ایجاد امنیت سایبری از دیگر خط مشی های شرکت است.

این مدیر گفت: از سال ۱۴۰۱ تا سال گذشته تعداد ۸۰۱ روز بدون حادثه را سپری کردیم و تا سه سال آینده هدف ما کسب موفقیت ۱۴۰۷ روز بدون حادثه است.

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

مرشد زاده بیان کرد: متوسط زمان نصب کنتور از ۴۵ روز در سال ۱۴۰۱ به ۳ روز در سال جاری رسیده و در چشم انداز تعریف شده این مدت به یک روز خواهد رسید.

وی اظهارداشت: همچنین مدت زمان خاموشی سالانه هر مشترک از ۲۴۴ دقیقه در سال ۱۴۰۱ به ۱۸۰ دقیقه در سال جاری رسیده و تلاش می کنیم تا سه سال آینده این مدت به ۱۴۰ دقیقه کاهش یابد.

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: انجام خدمات حضوری در سالهای گذشته حدود ۸۰ درصد بود که با هوشمندسازی کارها این میزان هم اکنون به ۲۰ درصد رسیده که بایستی در سالهای آینده همه خدمات به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام شود.

وی بیان کرد: میزان تلفات بخش توزیع هم از ۷/۷ درصد به ۶/۵ درصد در سال جاری رسیده که هدف گذاری ما رسیدن به تلفات پنج درصدی است.

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

مرشد زاده گفت: وصول مطالبات نیز از ۹۶ درصد به ۱۰۰ درصد و انجام تعهدات گذر از پیک هم به ۱۰۰ درصد رسیده که موفقیت ارزشمندی است.

هوشمند سازی کامل خدمات و نصب کنتور در یک روز از اهداف شرکت توزیع برق استان قزوین است

این مدیر ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح ارزیابی بهام ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت، گام مهمی برای ارتقای توانمندی همکاران، خدمت رسانی بهتر و جلب رضایت مردم برداشته شود.

ارزیابی طرح بهام در مدت سه روز در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین انجام می شود.

انتهای پیام