شناسهٔ خبر: 75765522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

پاسخگویی به بیش از ۳۹ هزار تماس در سامانه ۱۲۲ شرکت آبفای گلستان

رحیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۹ هزار تماس از سوی مشترکان در سامانه ۱۲۲ این شرکت ثبت و رسیدگی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بازار ابوالفضل رحیمی در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۴ تاکنون، بیش از ۳۹ هزار تماس تلفنی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آبفا ثبت شده که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۸۱۸ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب، ۳۴۰ مورد در بخش فاضلاب و بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ مورد در سایر حوزه‌های خدماتی بوده است. وی افزود: کارشناسان این مرکز در مجموع بیش از ۴۰ هزار دقیقه پاسخگویی تلفنی به مشترکان داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: بیشترین تماس‌ها مربوط به شهرستان گرگان با سهم ۶۵.۰۷ درصد از کل تماس‌ها بوده است. همچنین در شهر و روستاهای گرگان ۷ هزار و ۴۰ مورد و در مناطق شهری و روستایی گنبد ۱ هزار و ۲۷۹ مورد حادثه ثبت و پیگیری شده که در مجموع ۷۶.۸۹ درصد تماس‌ها را شامل می‌شود.

رحیمی افزود: بیشترین گزارش‌های دریافتی از مشترکان مربوط به شکستگی خطوط اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و خرابی یا نشتی شیر فلکه کنتور بوده است.

وی گفت: اتصال سامانه پاسخگویی مشتریان (CRM) به سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) شرکت، موجب افزایش سرعت در رسیدگی به اتفاقات، تحلیل تراکم حوادث، اطلاع‌رسانی دقیق به مشترکان مناطق خاص و آمادگی بیشتر در زمان بحران شده است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه گفت‌وگوی برخط مجهز به هوش مصنوعی، خدمات‌رسانی به مشترکان سریع‌تر و دقیق‌تر انجام خواهد شد و تمامی خدمات مرتبط با آب و فاضلاب از طریق مرکز ۱۲۲ در دسترس مشترکان قرار دارد.