شناسهٔ خبر: 7422967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فان خال : نبايد رومرو را سرزنش کنيم

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1394/06/09
لوییس فان خال سرمربی منچستر یونایتد که تیمش یکشنبه شب مغلوب سوانسی شد ، معتقد است نباید بابت این شکست سرخیو رومرو سنگربان یونایتد را سرزنش کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی گل ، رومرو که با توجه به نزدیک شدن داوید دخئا به رئال مادرید ، در این فصل در چارچوب دروازه شیاطین سرخ قرار گرفته در دیدار شب گذشته مقابل سوانسی با اشتباهی که انجام داد گل دوم را دریافت کرد تا یونایتد نخستین شکست خود در این فصل از لیگ برتر را تجربه کند.
در این بازی ابتدا منچستر یونایتد در اوایل نیمه دوم با گل خوان ماتا از حریف پیش افتاد اما پس از آن آندره آیو بازیکن سوانسی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند و سپس گومیس دیگر بازیکن سوانسی ضربه ای به توپ زد و در حالی که توپ به سمت تیر نزدیک شلیک شده بود سنگربان آرژانتینی شیاطین سرخ نتوانست آن را مهار کند تا گل دوم را نیز دریافت کند.
عملکرد ضعیف رومرو در این بازی سبب شد تا شمار زیادی از هواداران یونایتد خواستار جذب یک دروازه بان جدید تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات شوند چرا که انتظار می رود دخئا نیز این تیم را ترک کند و راهی سانتیاگو برنابئو شود.
با این حال فان خال در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسیده بود آیا از عملکرد رومرو ناامید شده ، گفت : «من همیشه می گویم دفاع از خطوط جلوی تیم آغاز می شود و این کار مختص خطوط دفاعی نیست. همیشه می توان اشتباهها را تحلیل کرد.اما به نظر من این کار درست نیست».
وی افزود : «باید ببینید که تیم چگونه به عنوان یک تیم دفاع می کند و آن زمان من مفهمم که چه اشتباههایی رخ داده است.البته در نهایت فشار روی آخرین مدافع یا دروازه بان همیشه بیشتر است».
سرمربی یونایتد گفت : «بنا بر این من با این حرف شما که می گویید دروازه بان عملکرد چندان خوبی نداشت موافق نیستم».
142/145

نظر شما