به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، این نهاد نظارتی در ترکیه در بیانیهای اعلام کرد: «جریمه مذکور به دلیل سوء استفاده گوگل از موقعیت خود در بازار خدمات سرور تبلیغات، درنظر گرفته شده است.»
بیشتر بخوانید:
این مرجع ضد انحصار بیان کرده است که گوگل سرویس پلتفرم عرضه (SSP) خود را نسبت به رقبا ترجیح داده و این اقدام باعث شده عملیات رقبا با دشواری مواجه شود. مرجع مذکور اضافه کرد که گوگل باید ظرف مدت ۶ ماه اطمینان حاصل کند که رقبا دچار تبعیض نمیشوند و شرایط مشابهی را که برای سرویسهای خود اعمال میکند، برای پلتفرمهای SSP ثالث نیز فراهم کند.