شناسهٔ خبر: 70231900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش گروه‌های رفع حوادث و اتفاقات آب استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف سرعت بخشی در رفع مشکلات و اتفاقات، تعداد گروه‌های رفع حوادث این شرکت افزایش یافته تا خدمات‌رسانی سریع‌تری به مشترکین ارائه شود.‌‌‌

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،   ابوالحسن عالی افزود: در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مشترکین و افزایش رضایت آنها، اپلیکیشن باشگاه مشتریان راه‌اندازی شده است که بستری مناسب برای ارائه خدمات نوین و ارتقای ارتباطات محسوب می‌شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت نظارت میدانی گفت: بازدید‌های میدانی از حوادث در سطح استان سه برابر شده است تا نظارت دقیق‌تر و مؤثرتری بر روند رفع مشکلات انجام شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در راستای افزایش بهره‌وری و سرعت بخشی در امدادرسانی نیز تجهیز خودرو‌های امدادی و حوادث به سیستم GPS گامی مؤثر در کنترل بهتر عملیات و بهینه‌سازی زمان پاسخگویی بوده است.
 
عالی یادآور شد: برای پاسخگویی موثرتر به مشترکین در زمان اوج تماس‌ها، تعداد کارشناسان پاسخگو افزایش یافته تا از طولانی شدن زمان انتظار جلوگیری شود.
 
وی گفت: باشگاه نظرسنجی از مشترکین در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر راه‌اندازی شده است تا از این طریق دیدگاه‌ها و پیشنهادات مشترکین جمع‌آوری و برای بهبود خدمات استفاده شود.
 
عالی با اشاره به ضرورت بهره مندی از مزایای توسعه ارتباطات دیجیتال افزود: همچنین امکان گفتگوی مستقیم مشترکان با کارشناسان ۱۲۲ از طریق بستر وب و اپلیکیشن باشگاه مشتریان فراهم شده است و ارتباطی سریع و بدون واسطه را ایجاد کرده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: برای کاهش مراجعه حضوری مشترکان سامانه ۱۲۲ به گونه‌ای توسعه یافته که مشترکین می‌توانند امور خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و این اقدام تاثیر چشمگیری در صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد داشت.