شناسهٔ خبر: 70225768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی از سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی با حضور در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت (سامد) به مشکلات شهروندان رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه با حضور در مرکز سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی دولت با مردم) از طریق ارتباط تلفنی با مردم گفت و گو و برای رفع مشکلات آنان تدابیر لازم را اتخاذ کرد.

تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، آبرسانی به روستاها، ارائه خدمات آب، برق و گاز برای زمین‌های الحاق شده، تخفیفات انشعابات فاضلاب، قانون حمایت از جوانی جمعیت و احیای قنوات از مهمترین مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

استاندار خراسان جنوبی برای هر یک از موارد مطرح شده از جانب مردم دستوراتی صادر و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباط مردمی را موظف به پیگیری امور مردم تا تحقق کامل دستورات کرد.

استاندار خراسان جنوبی از سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

در پایان این ارتباط‌ها، هاشمی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: انتظار این است که مواردی که قول داده شد توسط مدیران پیگیری شود.

وی تصریح کرد: ما مسئولیت قبول کردیم تا پاسخگوی مردم باشیم چرا باید مردم از شهرستان‌های دور برای ملاقات با استاندار راهی مرکز استان شوند؟

وی با تاکید بر اینکه نباید در اتاق کار منتظر مردم باشیم، افزود: مراجعه به مردم و حل مشکلات آنها به صورت میدانی در راستای رشد رضایت‌مندی انتظار ما از مدیران است.

استاندار خراسان جنوبی در این برنامه به مدت یک ساعت، ۱۸ درخواست مردمی را رسیدگی کرد.