به گزارش ایرنا علیرضا عبدالملکی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: این سامانه با هدف بهبود ارتباطات آسان در طول شبانه روز بین شهروندان و شهرداری طراحی شده و آماده دریافت گزارشات ، انتقادات ، پیشنهادات ، مشکلات و نقطه نظرات شهروندان می باشد که کد پیگیری هم به شهروندان جهت پیگیری ارائه می گردد.
وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده به منظور صرفهجویی در وقت و هزینه شهروندان و همچنین بهبود کیفیت و مشارکت مردم در مدیریت خدمات شهری ، ارتباط با این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال شد.
معاون خدمات شهری شهرداری ملارد در ادامه با اشاره به تجهیز گرمخانه موقت شهرداری ملارد برای ارائه خدمات بهتر به افراد بی سرپناه گفت : با حمایت های بی دریغ دادستان شهرستان ملارد، شهرداری ملارد با رویکرد آسیب شناسی حوزه اجتماعی و نگرش به کاهش ناهنجاریهای جامعه شهری، مکانی را به عنوان گرمخانه موقت برای افرادی که جایی برای اسکان شب ندارند در نظر گرفته که میتوانند از این مکان که امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، حمام، تختخواب، وسایل بهداشتی و شوینده و ... دارد استفاده کنند.
وی از شهروندان فهیم ملارد خواست در صورت مشاهده افرادی که نیاز به خدمات گرمخانه دارند با تماس از طریق سامانه پاسخگویی ۱۳۷ جهت ساماندهی این افراد اطلاع رسانی کنند.
بر اساس این گزارش ، گرمخانه فوق در مارلیک - میدان ارتش - بلوار شهید جمور - جنب ساختمان ناحیه یک شهرداری واقع و از ساعت ۱۹ الی ۷ صبح پذیرای مراجعین می باشد .
شهرستان ملارد در غرب استان تهران ، بیش از ۳۹۰ هزار نفر جمعیت دارد .