شناسهٔ خبر: 7014412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

منصوریان: نفت دیگر پدیده نیست

ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم نفت تهران بعد از بازی با سیاه‌جامگان گفت: در هفته چهارم باید به مصاف ملوان برویم و برای اینکه نتیجه بگیریم فقط باید تلاش، تلاش و تلاش کنیم. از بازی مقابل سیاه جامگان و صبا در هفته گذشته درس‌های بزرگی گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منصوریان گفت: « بازیکنان ما 2 هفته‌ای است که روی نوار بدشانسی قرار دارند. اعتقاد دارم تجربیات هفته‌های نخستین لیگ به ویژه در زمینه اشتباهات فردی می‌تواند برای آینده ما خیلی خوب باشد.  یک پنالتی را از دست دادیم که اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد نتیجه یک بر یک شده و اگر در ادامه از فرصت‌های زیادی که طی 90 دقیقه داشتیم استفاده می‌کردیم حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما این اتفاق نیفتاد و من بابت این پیروزی به تیم سیاه جامگان تبریک می‌گویم. سیاه جامگان تیم جوان و خوبی است که من چهره برخی از بازیکنان این تیم را برای نخستین بار درون زمین می‌دیدم.»

مربی تیم نفت ادامه داد: «نگاه ما باید به صادقیان به عنوان یک بازیکن ملی باشد. من این موضوع را به علی دایی نیز گفتم که ما باید چنین بازیکنی را به فوتبال ایران برگردانیم. این بچه 5 ماه است بازی نکرده و فرم بدنی او افت کرده بود. قولم در خصوص بازگراندن صادقیان به فوتبال ایران در اسفندماه عملی می‌شود.»

منصوریان در مورد اشتباه فردی بیرانوند که منجر به گل خوردن وی و شکست تیم نفت تهران شد، گفت: بازیکنان ما باید بگیرند پس از آنکه مرتکب اشتباه فردی شدند احساسی رفتار نکنند. بیرانوند یک دروازه‌بان 22 یا 23 ساله است که ما این اشتباه او را نمی‌بینیم؛ همانطور که در دقایق پایانی بازی با تیم‌های الاهلی، الشباب و پرسپولیس بیرانوند قهرمان تیم ما بود. ما کمک می‌کنیم اشتباهات او کم شود. بیرانوند جزو 3 گلر برتر فوتبال ایران است و اگر مربیان دروازه‌بان‌های ما کمک کنند او می‌تواند در آینده بهترین دروازه‌بان آسیا نیز بشود

258 41

نظر شما