شناسهٔ خبر: 7010909 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

شناخت کافي از تيم سياه جامگان نداريم

سرمربي تيم نفت تهران گفت: بازي سختي مقابل تيم سياه جامگان خراسان پيش رو داريم.

صاحب‌خبر -

عليرضا منصوريان عصر چهارشنبه در آستانه ديدار تيم هاي نفت تهران و سياه جامگان خراسان در مشهد در نشست خبري افزود: شناخت کافي از تيم حريف خود نداريم و تنها دو بازي گذشته آن را آناليز کرده ايم.
وي گفت: فقدان شناخت کافي از تيم سياه جامگان شرايط را براي ما سخت تر کرده و اميدوارم با ارايه يک بازي مناسب و استفاده موثر از فرصتهاي پيش آمده سه امتياز بازي را کسب کنيم.
وي اظهار کرد: ممکن است تيم سياه جامگان براي اثبات خود در اين بازي دست به کارهايي بزند لذا بايد به طور دقيق و حساب شده تر عمل کنيم.
وي افزود: با تقويت تيم و توجه بيشتر به بدن سازي بازيکنان سعي کرديم با آمادگي بيشتر در ليگ برتر امسال حضور يابيم.
سرمربي تيم نفت تهران گفت: از عملکرد بايکنان خود راضي هستم و آنان در دو هفته گذشته تا حد زياد انتظارات ما را برآورده کردند.
منصوريان اظهار کرد: بايد به بازيکنان خود گل نخوردن و نباختن را ياد دهيم تا براي حمله به تيم هاي حريف و رسيدن به موقعيت هاي گل، بهتر عمل کنند.
تيم سياه جامگان در دو بازي گذشته خود در ليگ برتر با نتايج دو بر يک و يک بر صفر در مقابل تيم هاي استقلال تهران و استقلال اهواز شکست خورده بود.
تيم نفت تهران هم در دو هفته گذشته بازيهاي خود را با تيم هاي تراکتورسازي و صباي قم با نتايج مساوي بدون گل و يک بر يک به پايان برد.

نظر شما